Onko tämä teistä outoa?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.

En taas tajua.
 
On outoa, että vuodesta toiseen jaksat mainostaa, kuinka sinulla on oikein MIESpuolinen ystävä ja kuinka olette vain kavereita ja kuinka outoa, että muut ei sitä tajua ja kuinka avarakatseinen oletkaan itse ja ihastuttava ihminen kun sinulla on MIESpuolinen ystävä.

Ja kyllä, voit lätkäistä KATEUSkortin, se saa olosi varmasti paremmaksi.
 
Oli outo kommentti tuttavaltasi, mutta joillekin ihmisille omistaan poikkeavat ystävyyssuhteet vaan ovat outoja.
Itse käyn aina joskus road tripillä parhaan kaverini kanssa ja sekin herättää joissakin hämmennystä ja kovaa kyselyä siitä, mitä mieltä minun mieheni tai hänen vaimonsa matkoistamme on.
 
Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.

En taas tajua.

Oikeastiko YSTÄVÄSI kauhistui, haukkui sinut kieroksi, oudoksi ja kummalliseksi? Yksien korviksien takia? Teiltä puuttuu molemmilta elämä. Ei mulla muuta.
 
Ei tuossa ei ole minusta mitään outoa. Ei sen puoleen minusta ole ystäväsi ihmettelyssäkään mitään outoa. Tiettekö mutta tuo on ihan normaalia ihmisten välistä kanssa käymistä. Jos teet toisin kuin toinen on asian ajatellut niin tottakai hän sitä ihmettelee.
 
[QUOTE="vieras";25242257]Eikä joululahjoja sitä paitsi saa käyttää ennen joulua. Ei yhtään kärsivällisyyttä.[/QUOTE]

No kun ne tuli tavallisessa kirjekuoressa eikä ollut missään joulupaperissakaan, en minä raukka parka tiennyt, että siellä on lahja :D.
 
Sain ystävältäni lahjaksi korvikset. Laitoin ne tietenkin joulun kunniaksi heti korviin, punaiset kun ovat. Toinen kaverini, tai no, oikeastaan tuttavani, ihasteli koruja, kysyi mistä olen ne hankkinut. Kerroin. Tästä tuttavani kauhistui. On kuulemma kieroutunutta, outoa, kummallista ja ties mitä, että käytän koruja julkisesti, olenhan saanut ne MIEHELTÄ, joka ei ole puolisoni.

En taas tajua.

miks noi sano?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on taas niin tätä;25242424:
Oikeastiko YSTÄVÄSI kauhistui, haukkui sinut kieroksi, oudoksi ja kummalliseksi? Yksien korviksien takia? Teiltä puuttuu molemmilta elämä. Ei mulla muuta.

Ei tämä asiaa kummastellut ole ystäväni, vaan tuttava. Sellainen hyvänpäivän tuttu, jos jotakin.

Mutta ei sillä nyt ole tässä niin suurta väliä.
 

Yhteistyössä