Onko tämä teidän mielestänne seksuaalinen vihjaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Välillä tekisi mieli pysyä viidenkymmenen metrin päässä kaikista ihmisistä :headwall:

Olin eräässä tilaisuudessa puhumassa. Tapasin siellä ensimmäistä kertaa erään ystäväni uuden miesystävän, tiesin siis että hän on siellä mutta emme olleet ehtineet aiemmin tutustua. Tämä ystäväni miesystävä oli siellä järjestävänä tahona, ja esitteli minut kehumalla aivan loistavasti.

Pari viikkoa myöhemmin tapasin ystäväni ja tämän miesystävän ensimmäistä kertaa yhdessä, meitä oli siinä muitakin kaveripiiristä ja mies esiteltiin meille. Minulle mies sanoi, että mehän tosiaan tavattiinkin jo siellä, ja minä vastasin että niin tavattiinkin, ja jatkoin että esittelysi oli kyllä niin loistava että sinä saat esitellä minut koska vaan.

Seuraavana päivänä sain vihaista postia ystävältäni, olin pilannut hänen hyvän tuulensa iskemällä hänen miesystäväänsä.

En todellakaan flirttailut tuolle miehelle, juttelin ihan samalla tavalla kuin kaikille muillekin jotka paikalla olivat. Tuo "saat esitellä minut koska vaan" oli ystäväni mielestä seksuaalinen vihjaus, joka ilmeisesti sitten hänen mielestään tarkoitti sama kuin "saat panna minua missä ja milloin haluat" :headwall:

Nyt ystäväni on sitten minulle vihainen. Yritin selittää, että kunhan tokaisin jotain mikä tuli ensimmäiseksi mieleen, kun tuo miesystävä todellakin esitteli minut tilaisuudessa niin mahtavalla tavalla. Ystäväni tiesi, että menin silloin tuonnekin puhumaan hyvin hermostuneena, koska pelkään sosiaalisia tilanteita ja minua jännitti etukäteen ihan mielettömästi, ja tuntui etten ole ollenkaan pätevä. Ilahduin siitä esittelystä, sillä se sai rentoutumaan sopivasti. Nyt sitten se tarkoittaa sitä, että haluan naida tämän miehen kanssa :headwall:

No mitä se mies sitten sanoi kun sinut esitteli, jospa siinä olisi jotakin mistä toinen, tosin syyttä, sai päähänsä tuon ajatuksen?

Ja, ei, ei siinä sun lauseessa ole mitään mistä pitäisi vetää puskaa nenään.

Ystävällä taitaa olla ongelmia parisuhteessaan ja sen sijaan, että käsittelisi asiaa itse, hän yrittää etsiä syntipukkeja suhteen ulkopuolelta. Taitaa tosiaan olla mies niin hyvä suustaan, että mustasukkaisuus vaivaa. Onhan se persiistä kun oma mies ei olekaan muille naisille se perinteinen suomalainen jäärä, joka kulmien alta tuijottaa ja murahtaa kätellessä.

Heillä on siellä kotona jotain, mistä et ole tietoinen. Sillä, mitä todella sanoit, ei varmaan ole mitään merkitystä. Ystäväsi ei vain luota mieheensä jostain syystä. Ehkä mies on epäluotettava, tai ystäväsi vähän pimpo. Tai molemmat jopa.

No riippuu MITEN sen sanoit ...

Sanoitko reippaalla äänellä vain että "saat esitellä minut koska vaan" ja pirteä hymy päälle

VAI

lipaisitko huuliasi, katsoit alta kulmien, vasemmalla kädellä hiussuortuvaa nypläten ja oikealla tiukkaa sikspäkkiäsi hivellen, alkuun pieni voihkaus ja sitten samettisen pehmeällä, eroottisella äänellä "saat esitellä minut koska vaan" ja päälle hymy, juuri juuri havaittavissa oleva mutta hyvin pysäyttävä

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24434300:
No mitä se mies sitten sanoi kun sinut esitteli, jospa siinä olisi jotakin mistä toinen, tosin syyttä, sai päähänsä tuon ajatuksen?

Ja, ei, ei siinä sun lauseessa ole mitään mistä pitäisi vetää puskaa nenään.

Sanoi, että olen huikean lahjakas. Tämähän ei tarkoita sitä että olisin miehen mielestä huikean ihanan mahtavan pantava, vaan kyse oli sosiaalisesta tilanteesta jossa esitteli minut keventäen tunnelmaa.

[QUOTE="Hemmo";24434322]No riippuu MITEN sen sanoit ...

Sanoitko reippaalla äänellä vain että "saat esitellä minut koska vaan" ja pirteä hymy päälle

VAI

lipaisitko huuliasi, katsoit alta kulmien, vasemmalla kädellä hiussuortuvaa nypläten ja oikealla tiukkaa sikspäkkiäsi hivellen, alkuun pieni voihkaus ja sitten samettisen pehmeällä, eroottisella äänellä "saat esitellä minut koska vaan" ja päälle hymy, juuri juuri havaittavissa oleva mutta hyvin pysäyttävä[/QUOTE]

:D

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
[QUOTE="Hemmo";24434322]No riippuu MITEN sen sanoit ...

VAI

lipaisitko huuliasi, katsoit alta kulmien, vasemmalla kädellä hiussuortuvaa nypläten ja oikealla tiukkaa sikspäkkiäsi hivellen, alkuun pieni voihkaus ja sitten samettisen pehmeällä, eroottisella äänellä "saat esitellä minut koska vaan" ja päälle hymy, juuri juuri havaittavissa oleva mutta hyvin pysäyttävä[/QUOTE]

:D :D Lähinnä kyllä tuo ensimmäinen, taisin tosin lisäksi naurahtaa. Kättelimme kun sanoin tuon, ihan normaalisti käsipäivää ja katsoin silmiin ja hymyilin. Ihan niin kuin kaikille muillekin sanoin, paitsi niille joita halasin :)

[QUOTE="vieraana";24434338]Hyvä ystävä, enpä usko että on syytä olla kateellinen.[/QUOTE]

Ai ei, vaikka olet huikean lahjakas? Kyllä tommoset tyypit voi kateita olla. Joskus se kaverin kateus ei tule esiin moneen vuoteen, vaan sen huomaakin yhtäkkiä, että pam, kun sattuu just se asia kohdalle.

[QUOTE="alkup";24434334]Sanoi, että olen huikean lahjakas. Tämähän ei tarkoita sitä että olisin miehen mielestä huikean ihanan mahtavan pantava, vaan kyse oli sosiaalisesta tilanteesta jossa esitteli minut keventäen tunnelmaa.[/QUOTE]

Ei se sitä tarkoitakaan, mutta sitä se kyllä tarkoittaa, että tuo mies pyrkii pöksyihisi.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24434362:
Ai ei, vaikka olet huikean lahjakas? Kyllä tommoset tyypit voi kateita olla. Joskus se kaverin kateus ei tule esiin moneen vuoteen, vaan sen huomaakin yhtäkkiä, että pam, kun sattuu just se asia kohdalle.

No en usko, koska ystäväni on omalla alallaan erittäin lahjakas, eikä ole edes mitenkään tekemisissä tämän minun aihepiirini kanssa. Hän on minua viehättävämpi, hänellä on paljon ystäviä yms.

[QUOTE="alkup";24434387]No en usko, koska ystäväni on omalla alallaan erittäin lahjakas, eikä ole edes mitenkään tekemisissä tämän minun aihepiirini kanssa. Hän on minua viehättävämpi, hänellä on paljon ystäviä yms.[/QUOTE]

No mutta tässä tilanteessahan se katkerin kateus monesti piilee. Kun näennäisesti toisella on kaikki, mustta jostain syystä sinä kuitenkin olet tyytyväinen elämääsi ja ehkä tosiaan pari tärkeää tyyppiä ihailee sinua. Alkaa oikein salamat silmistä iskemään ;).

[QUOTE="jori";24434371]Ei se sitä tarkoitakaan, mutta sitä se kyllä tarkoittaa, että tuo mies pyrkii pöksyihisi.[/QUOTE]

Jorin kans samoilla linjoilla... ystäväsi varmaan tietää että ukkonsa haluis teikäläistä tms. ja siksi sulle kiukkuilee - kun ei häntyrilleen uskalla meukata menettämisen tms pelossa. Onko se komea tai muuten sellanen ukko josta ystäväs kannattaa kiinni pitää - vai liukas luikku?
Mitäs luentoa olit pitämässä - mistä se mies tiesi "lahjakkuutesi" tai lahjakkuutesi.

Ja Hemmo - kiitos aamun parhaista nauruista :D

No en tiedä, mutta me ollaan oltu ystäviä kauan, 15 vuotta. Ja todella läheisiä, ikinä ei ole käynyt näin. Ja ennen kaikkea mä kuvittelisin, että hän tuntee minut niin hyvin, että tietää etten ikinä edes lähtisi vihjailemaan ystävien miehille!

[QUOTE="alkup";24434387]No en usko, koska ystäväni on omalla alallaan erittäin lahjakas, eikä ole edes mitenkään tekemisissä tämän minun aihepiirini kanssa. Hän on minua viehättävämpi, hänellä on paljon ystäviä yms.[/QUOTE]

No nimenomaan lahjakas ihminen voi kokea toisen lahjakkuuden uhaksi. Ja ehkä mies ei sano ystävääsi lahjakkaaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24434508:
No nimenomaan lahjakas ihminen voi kokea toisen lahjakkuuden uhaksi. Ja ehkä mies ei sano ystävääsi lahjakkaaksi?

Ja jos ystävässäsi on joku piilo "narsissi" niin silloin varsinkin sen elämä sortuu jos sen mies sua kehuu - se tavallaan haluaakin pitää sut siellä alemmalla tasolla pönkittämässä hänen egoaan..

Mut se ny on kans totta että toisten narsistiksi leimaamisesta on tullu suomessa jo muoti-ilmiö, joten antaapa tohtoreiden tehdä nää diagnoosit.

Jorin kans samoilla linjoilla... ystäväsi varmaan tietää että ukkonsa haluis teikäläistä tms. ja siksi sulle kiukkuilee - kun ei häntyrilleen uskalla meukata menettämisen tms pelossa. Onko se komea tai muuten sellanen ukko josta ystäväs kannattaa kiinni pitää - vai liukas luikku?
Mitäs luentoa olit pitämässä - mistä se mies tiesi "lahjakkuutesi" tai lahjakkuutesi.

Ja Hemmo - kiitos aamun parhaista nauruista :D

En mä ala sitä täällä erittelemään, mutta ihan ansioideni vuoksi olin sitä luentoa pitämässä, joten kyllä tuo mies ne luentoon liittyvät ansioni tiesi. Olin saanut niistä myös tunnustuksen aiemmin. Hän ei halua minun pöksyihini, ihmisiä voi kehua ilman että heitä haluaa naida.

Se mies on ihan kiva, seurallinen ja fiksu, sen perusteella mitä olen häntä kaksi kertaa tavannut. Joten en todellakaan tunne hyvin, mutta puhelias ja hauska. Vaikuttaa aika paljon paremmalta, kuin ystäväni edellinen miesystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24434508:

Kyllä mä luulen, että hän kuulee ylistystä aika paljonkin. Sen perusteella mitä aiemmin ystävän kanssa juteltiin. Nythän hän sitten on suuttunut minulle, vaikka yritin sanoa etten todellakaan ole hänen miestään ollut viettelemässä. Sitä paitsi kyllä tuon ihmisen pitäisi tietää, että minähän olen ihan surkea viettelemisessä! :D

On sellainenkin mahdollisuus, että kaverisi mies on kunnon simpauttaja, esittää kaikille niin kauhean mukavaa, käyttää oikein ylisanoja ja kaikki pitää hänestä. Mutta samalla nakertaa sinun ystävää sisältäpäin ja tekee hänet vainoharhaiseksi ja hulluksi. On ehkä jopa kehunutkin sillä, kuinka hulluna häneen oletkaan.

Mietin vaan, että kun sanot, että olette kauan olleet läheisiä ystäviä ja nyt ystäväsi on muuttunut.

Yhteistyössä