V
vierailija
Vieras
Ei tartte olla vanhin, että tällaista tapahtuu. Kuka tahansa voi joutua tähän tilanteeseen. Mun mielestä pikemminkin keskimmäiset lapset ovat vaarassa.Oletko kenties vanhin sisarus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tartte olla vanhin, että tällaista tapahtuu. Kuka tahansa voi joutua tähän tilanteeseen. Mun mielestä pikemminkin keskimmäiset lapset ovat vaarassa.Oletko kenties vanhin sisarus?
Nonii, alkaa tilanne tuntua hyvinkin tutulta eli ei varmaan ole harvinaista käytöstä. Sukulaiset tottuneet siun ja exäs palveluihin ja nyt pettyneet tilanteen muutoksesta ja protestoivat näin. Tää miun veikkaus.Olen kyllä. Se jonka on aina oletettu tekevän asiat oikein ja se jolta muut on ottaneet mallia. Ja se jonka on oletettu aina hoitavan kaikki. Oli kyse sitten äitienpäivälahjan ostosta tai isän ruumisarkun valinnasta.
No, mut nyt kuitenkin jostain kumman syystä oli näin.Ei tartte olla vanhin, että tällaista tapahtuu. Kuka tahansa voi joutua tähän tilanteeseen. Mun mielestä pikemminkin keskimmäiset lapset ovat vaarassa.
Oiskohan tuossa sellasta, et nää varautuneet ihmiset ajattelee, et siun suhde on laastarisuhde ja se ei tule pitkään kestämään?
Erottiin keväällä, mutta huvittavinta on se, että oikeastaan kaikki sanoivat, että ero ei tullut yllätyksenä. Enkä ole kieltänyt heitä olemasta exäni kanssa tekemisissä. Mummunikin on saanut edelleen paljon apua pihanhoidossa exältäni ja se on mielestäni ihana asia.