V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473393:Seksikkyyteen en ota kantaa, sillä kysymys oli selkeästi osoitettu keräämään hakkumisketjua.
Ennemminkin pohtisin asiaa siltä kannalta, miksi tämä nainen haluaa olla maailman lihavin? Ja miksi hänellä on kovin vääristynyt kuva omasta kehostaan. Selkeästi hän ei näe itseään kuten enemmistö näkee.
Mä luin, että hän päätti haluta olla maailman lihavin kun laihdutukset ei onnistuneet. Ts. heitti hanskat tiskiin. Hän myös sai enemmän huomiota miehiltä kun lihoi.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24473398:Mun mielestä tolla naisella oli kauniit kasvot.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473458:Mutta moniko muu joka ei onnistu laihiksissa haluaa sitten toisena vaihtoehtona lihoa maailman lihavimmaksi? Jokainen kun kuitenkin tietää millaista uhkapeliä lihominen ( varsinkin noin suuriin lukemiin on). Vaikka omat diettini ovatkin menneet perseelleen, niin kertaakaan en ole ajatellut lihottavani itseäni tarkoituksella lisää. Kyllä mä näkisin tuossa olevan taustalla jonkin suuremman trauman. Ihan kyökkipsykiatrin silmin katsottuna![]()
Ja jo se jos ihminen rakentaa itsetuntonsa miehiltä saadun huomion varaan, kertoo jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24473398:Mun mielestä tolla naisella oli kauniit kasvot.
Juu, eiköhän tuossa ole taustalla vaikka mitä... Mielenkiinnolla seuraan hänen elämäänsä, päätyykö jossain vaiheessa sittenkin laihduttamaan.
itseasiassa olen nähnyt tästä naisesta ja siinä kertoi että hänellä on seksielämää.
Mun yksi sukulainen on todella ylipainoinen, ei kuitenkaan noin iso. Nyt hän odottaa polvileikkaukseen, koska hänen polvensa ei kestä painoa. Mutta lääkäri on sanonut että painoa pitää pudottaa ennenkuin leikataan. Mitenköhän tuon ihmisen polvet ja yleensä kaikki kestävät, ja ennen kaikkea sydän on todella kovilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473648:Sori, mä en ymmärrä näitä "hyi kommentteja".
Mulle tuli lähinnä surullinen olo kyseisen naisen puolesta.
Mutta monellehan kaikki poikkeava mikä johtuu selkeästi mielenterveydellisistä ongelmista on hyi.