Onko tämä seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voinut katsoa sitä loppuun. Ihmettelen vaan, miten kroppa kestää, ja millä lihaksilla tuota massaa liikutellaan. Mä olisin vankina paikallani, musta ei olisi kuljeksimaan 320 kilon kanssa yhtään mihinkään.

Seksikkyyteen en ota kantaa, sillä kysymys oli selkeästi osoitettu keräämään hakkumisketjua.
Ennemminkin pohtisin asiaa siltä kannalta, miksi tämä nainen haluaa olla maailman lihavin? Ja miksi hänellä on kovin vääristynyt kuva omasta kehostaan. Selkeästi hän ei näe itseään kuten enemmistö näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473393:
Seksikkyyteen en ota kantaa, sillä kysymys oli selkeästi osoitettu keräämään hakkumisketjua.
Ennemminkin pohtisin asiaa siltä kannalta, miksi tämä nainen haluaa olla maailman lihavin? Ja miksi hänellä on kovin vääristynyt kuva omasta kehostaan. Selkeästi hän ei näe itseään kuten enemmistö näkee.

Mä luin, että hän päätti haluta olla maailman lihavin kun laihdutukset ei onnistuneet. Ts. heitti hanskat tiskiin. Hän myös sai enemmän huomiota miehiltä kun lihoi.

Mulle tuli vähän huono olo :( Olen laihduttanut kolmisenkymmentä kiloa ja olen nyt juuri ja juuri normaalipainossa, enkä voi kuin miettiä miten paha tuon ihmisen on olla omassa kehossaan.

Mutta joo, jotkut diggaa ja jos haluaa kuolla nuorena, "näyttävänä ja seksikkäänä" päälle kolmesataa kiloisena niin siittä vaan! Ei ole mun asiani.

Mä luin, että hän päätti haluta olla maailman lihavin kun laihdutukset ei onnistuneet. Ts. heitti hanskat tiskiin. Hän myös sai enemmän huomiota miehiltä kun lihoi.

Mutta moniko muu joka ei onnistu laihiksissa haluaa sitten toisena vaihtoehtona lihoa maailman lihavimmaksi? Jokainen kun kuitenkin tietää millaista uhkapeliä lihominen ( varsinkin noin suuriin lukemiin on). Vaikka omat diettini ovatkin menneet perseelleen, niin kertaakaan en ole ajatellut lihottavani itseäni tarkoituksella lisää. Kyllä mä näkisin tuossa olevan taustalla jonkin suuremman trauman. Ihan kyökkipsykiatrin silmin katsottuna ;)
Ja jo se jos ihminen rakentaa itsetuntonsa miehiltä saadun huomion varaan, kertoo jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473458:
Mutta moniko muu joka ei onnistu laihiksissa haluaa sitten toisena vaihtoehtona lihoa maailman lihavimmaksi? Jokainen kun kuitenkin tietää millaista uhkapeliä lihominen ( varsinkin noin suuriin lukemiin on). Vaikka omat diettini ovatkin menneet perseelleen, niin kertaakaan en ole ajatellut lihottavani itseäni tarkoituksella lisää. Kyllä mä näkisin tuossa olevan taustalla jonkin suuremman trauman. Ihan kyökkipsykiatrin silmin katsottuna ;)
Ja jo se jos ihminen rakentaa itsetuntonsa miehiltä saadun huomion varaan, kertoo jotain.

Juu, eiköhän tuossa ole taustalla vaikka mitä... Mielenkiinnolla seuraan hänen elämäänsä, päätyykö jossain vaiheessa sittenkin laihduttamaan.

Ai, tästä oli jo ketju. En huomannut kun aloitin omani.
Mutta siis tuli tosi paha olo tuosta videosta. Sairasta ja oksettavaa. Lapset kävi niin paljon sääliksi :( Reppanat.

Ja oon itsekin ylipainoinen, onneksi "vain" kokoa 44, mutta tuommoinen on jo ihan liikaa. Se ei voi olla oikeasti onnellinen tuossa painossaan ja touhussaan. Ei vaan voi. Eihän tuollaisena voi edes elää normaalia elämää. Ei seksiä, ei rakkautta, ei sosiaalista elämää, ei yhtään mitään.

Ja hyi miten mua jäi surettamaan sen pienemmän pojan surullinen ilme :(

Mun yksi sukulainen on todella ylipainoinen, ei kuitenkaan noin iso. Nyt hän odottaa polvileikkaukseen, koska hänen polvensa ei kestä painoa. Mutta lääkäri on sanonut että painoa pitää pudottaa ennenkuin leikataan. Mitenköhän tuon ihmisen polvet ja yleensä kaikki kestävät, ja ennen kaikkea sydän on todella kovilla.

Mun yksi sukulainen on todella ylipainoinen, ei kuitenkaan noin iso. Nyt hän odottaa polvileikkaukseen, koska hänen polvensa ei kestä painoa. Mutta lääkäri on sanonut että painoa pitää pudottaa ennenkuin leikataan. Mitenköhän tuon ihmisen polvet ja yleensä kaikki kestävät, ja ennen kaikkea sydän on todella kovilla.

hmmm, tiedänköhän tapauksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24473648:
Sori, mä en ymmärrä näitä "hyi kommentteja".
Mulle tuli lähinnä surullinen olo kyseisen naisen puolesta.
Mutta monellehan kaikki poikkeava mikä johtuu selkeästi mielenterveydellisistä ongelmista on hyi.

En tarkoittanut niin, tuli vain sellainen reaktio jos pitäs itse elää tuon painon kanssa. Tervehän tuo nainen ei ole, enkä kenenkään mielenterveysongelmia vähättele tai naureskele. Surullistahan tuo on.

Yhteistyössä