T
työtön
Vieras
Paikkakunnan vaihtoa pitäisi miettiä koska työttömyys kestänyt 7v. Mies ei vaan halua muuttaa koska hänen työt ja suku täällä. Hän myös halua pitää lapsen itsellään. Onko itsekästä erota?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä miehesi on ehdottanut, jotta voisit työllistyä? Vai onko hän halukas jatkamaan liittoa niin, että on perheen pääelättäjä ja maksaa sinulle eläkevakuutusta yksityisesti tms.? Lasten huoltajuudesta ei mies yksin päätä. Onko mahdollista kouluttautua, tehdä etätöitä taikka käydä töissä toisella paikkakunnalla (äitini kävi parisen vuotta Kouvolasta Helsingissä töissä).
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;28411441:On perheen pääelättäjä jatkossakin. Ei suostu että alkaisin yrittäjäksi tms ei tietenkään maksa eläkevakuutusta yms
Tsekkaa nämä:
Eezyn avulla voit laskuttaa työsi helposti ilman omaa yritystä
Laskuta ilman omaa yritystä - Ukko.fi laskutuspalvelu
Yrittäjämäisesti voi toimia myös ilman omaa toiminimeä. Itse olen käyttänyt noita molempia, kun olen tehnyt keikkahommia yksityisellä puolella.
Miksi miehesi on yrittäjyyttä vastaan? Pelkääkö hän, että yritys on kannattamaton ja velkaannutat sillä koko perheen? Vai stressaatko liikaa, jolloin kaikki aika menisi koko perheeltä sinun yrittämiseesi?Alkuperäinen kirjoittaja työtön;28411441:On perheen pääelättäjä jatkossakin. Ei suostu että alkaisin yrittäjäksi tms ei tietenkään maksa eläkevakuutusta yms