onko tämä plussa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möksykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi hämärästi näkyy! On se varmaan plussaa :) Tein eilen testin (clearblue - voi hevonpaska mikä tuote) Näytti hämärästi ja sekavasti plussaa mutta se tarkistusviivakin oli ihan syvältä. Tänään alkoivat sitten menkat muutaman pv:n myöhässä. Muutenkin on kaikki aivan sekaisin. Rinnat kasvavat ulos rintsikoista mutta eivät arista, minua on yököttänyt jo viikon mutten oksenna. Välillä on niin paha olo että ei voi tehdä mitään ja vatsa on kipeä vähän kaikkialta.

Menkat mulla siis eivät koskaan myöhässä ja muutenkaan en kärsi mistään PMS-oireista. Joten mitä tämä nyt sit on!? Olen menossa tänään gynelle mutta mahtaakohan se mitään nähdä kun näin vaiheessa ollaan. Isäehdokas otti aamiaiseksi diapamin...

Edelliselle: Käsittäkseni raskauspahoinvointi ei voi edes alkaa vielä tuossa vaiheessa....ja muutenkin oireita alkaa ilmaantua yleisimmin vasta muutaman viikon päästä oviksesta.

Kyseessä on voinut olla kemiallinen raskaus. Eli raskaus on periaatteessa alkanut, mutta menee kesken ennen kuin on kunnolla edes alkanut. Eli jos testissä on kerran vilahtanut plussa, niin silloin jotain on tapahtunut. Kuitenkin iso osa alkaneista raskauksista päättyy niin varhaiseen keskenmenoon, ettei edes menkat ehdi olla myöhässä ollenkaan tai vain pari päivää.

Nykyään testit on vaan niin herkkiä, että naiset yhä useammin tietää näistä kemiallisista raskauksista. Mutta tietenkään tämä ei poista harmitusta ja surua jos se plussa on testissä vilahtanut.

Yhteistyössä