Onko tämä ok kaverisynttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen näkökulma asiaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Miehen näkökulma asiaan: Onko sulla kouluikäisiä? Oletko kaikkien lastesi kouluikäisten vanhempien kanssa tekemisissä?

Jo aijemmin mainitsi lasten iätkin , mutta kerrataan vielä eli lapset on 2v., 4v. ja 8v
Eli kouluikäisiä on yksi ja ole tekemisissä koulukavereiden vanhempian kanssa eli noin 4 perheen kanssa aika tiiviisti ja yhden perheen kanssa silloin tällöin. Asumme samalla aluella ja väkisin tulee pidettyä yhteyksiä.
Miksikäs se sinua kiinnostaa?

Sillä että meillä ainakin kouluikäsillä on paljon kavereita jotka haluavat synttäreille enkä tosiaan ole tekemisissä kaikkien vanhempien kanssa. Mä koen että kaverisynttärit pidetään ja sitten sukusynttärit erikseen (eli kummit ja mummolat).

Miehen näkökulma asiaan: Onko sulla kouluikäisiä? Oletko kaikkien lastesi kouluikäisten vanhempien kanssa tekemisissä?

Jo aijemmin mainitsi lasten iätkin , mutta kerrataan vielä eli lapset on 2v., 4v. ja 8v
Eli kouluikäisiä on yksi ja ole tekemisissä koulukavereiden vanhempian kanssa eli noin 4 perheen kanssa aika tiiviisti ja yhden perheen kanssa silloin tällöin. Asumme samalla aluella ja väkisin tulee pidettyä yhteyksiä.
Miksikäs se sinua kiinnostaa?

Sillä että meillä ainakin kouluikäsillä on paljon kavereita jotka haluavat synttäreille enkä tosiaan ole tekemisissä kaikkien vanhempien kanssa. Mä koen että kaverisynttärit pidetään ja sitten sukusynttärit erikseen (eli kummit ja mummolat).

Ei meilläkään kaikkien lasten vanhemmat ole mukana juhlimassa. Siis ei ole ne aikuiset kenen kanssa en ole tekemisissä muttta lapset haluaa kuitenkin kaverin kutsua.

Ei meilläkään kaikkien lasten vanhemmat ole mukana juhlimassa. Siis ei ole ne aikuiset kenen kanssa en ole tekemisissä muttta lapset haluaa kuitenkin kaverin kutsua.

No paljonko teillä on synttäreillä ollut niitä vieraita? Kuinka monta lasta ja kuinka monta aikuista?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

No paljonko teillä on synttäreillä ollut niitä vieraita? Kuinka monta lasta ja kuinka monta aikuista?

Nyt on aikaa taas vastata. Sanoisinko, että lapsia on aina se 12 ( sukulaisia ) ainakin ja siihen sitten kaverit vielä päälle ja niitä on sitten 8-10 ja aikuisia 15 eli ihan mukava määrä porukkaa on joka synttäreillä. Siihen tietty oma porukka vielä päälle eli 3 lasta ja 1 aikuinen.

Kuinkas paljon tällaisilla kaverisynttäreillä teillä sitten on porukkaa jos ei kaikki mahdu samalla kertaa taloon?

Meillä on huomenna "aikuisille" tytön synttärit ja myöhemmin kaverisynttärit. Huomenna aikuisten kans grillataan ja kaverisynttäreillä on seikkailurata ja paistetaan lättyjä.

Tuo jäätelöbaari kuulostaa hyvältä. Me paistellaan muurikalla lättyjä seikkailuradan jälkeen.

Juhlikaa hyvät ihmiset niinku parhaaks näätte.

Minä tahdon ( kyllä, hyvin itsekkäästi, tosin tyttö kutsui vieraat ) lähimmät juhlimaan huomenna synttäreitä ja myöhemmin tytön kaverit.

:D

Meillä ei ainakaan onnistuisi kavereiden ja sukulaisten kutsuminen yhtäaikaa, koska aion ulkoistaa lapseni kaverisynttärit joka ainoa vuosi. Tuskin ne mummit ja mammat haluaa minnekään Hoploppiin tulla synttäreitä viettämään :D . Sitä paitsi kaverisynttärit ja sukulaissynttärit on luonteeltaankin niin erilaisia, että vaikka meillä olisi pilvin pimein tilaa, en yhdistäisi niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja aina näitä:
Kaverisynttärit. Voi pieksut, mä sanon.Miksi pitää järjestää jotkut kaverisynttärit ylipäätään ollenkaan? Miksi lapset ei voi tulla silloin kun aikuisetkin? Jotain hiton vouhotusta tämäkin ja sit viel kavereille annetaan joku tyhmä pieni lahja mukaan ku lähtevät pois. Naurettavaa

:laugh: :laugh: tampax huonosti jollai :xmas:

Niinpä :), hah... Itse olen laittanut kahdesti lasten synttäreille ton jätskibaarin ja se oli kiva juttu lapsista! Ois muuten varmaan aikaan "epänormaalia", jos kutsuisin kaikki meidän 9-vuotiaan kavereiden (n. 10 kpl) vanhemmatkin meille synttäreille.

miehen näkökulma asiaan kuulostaa suloisesti naiselliselle ;)
mutta joo,meillä on nyt vanhimmalle tytölle kaverisynttärit,tähän asti kaikki sekasin ja kahdessa osassa. meillä kun ei ole niin iso talo ettö mukavasti kaikki mahtuisi samaanaikaan. lapset kun on syntyny samassa kuussa niin olen pitänyt samanapäivänä juhlat. pieniäkin kun ovat vielä.
tyttö nyt kumminkin juhlii muutaman kaverinaknssa hop lopissa ja sukulaiskestitys on sisarustenkanssa samaanaikaan.