Onko tämä oikeen on olevinaan? Työstä kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maaruts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maaruts

Vieras
Siivooja on ottanu liikaa asiakseen mun ruoka asioita töissä. Välillä ne on päättäny hoitajien kans mitä huomenna laitan,mulle ilmoittamatta,eli siivoojalle kerrottu(se on 15:00 asti,mutta hoitajien kuuluu mulle ilmottaa,jos ruokiin liittyy) Sit se kyttää siinä keittiössä,kun teen esim. pannaria tai pilkon jotain. Kerranki kysy tarvinko apua,että hän voi auttaa sanoin että en tartte(tein vaan pannaria) Sit yks päivä se tuli kattoo,kun perkasin viinirypäleitä ja pistin kulhoihin,sehän nappas toisen kulhon ja kaato ne toiseen pienempään astiaan ja alko puolittaa niitä,kun kuulemma pienille pitää puolittaa..Mulle ei ainakaan oo niin sanottu/huomautettu. Sit se alko ideoimaan,että pitää tilata porkkanaa,että saa niistä sitte tehä pieniä tikkuja. Tänäänki oli leipä ilmestyny kaappiin niin kysäsin sitte,että mikä toi leipä on niin se totes,että se laitetaan tänään isolle puolelle välipalaks näin päättivät muka hoitajien kaa eilen..Sitten yks lappu oli siinä seinällä,että pitää itse lämmittää ruualle nakit jatkossa niin se tuumas,että me lämmitetään ne sitten sanoinkin että mä lämmitän...Eikä tossa vielä kaikki,mutta en jaksa kirjottaa... Päsmätkööt nyt siellä sitte,kun on niin suosiossa.Ja mun käsittääkseni siivoojille ei kuulu keittiöhommat muualla,mutta tolle kuuluu vaan ja ainoastaan keittiössä pistää tiskikoneeseen välipalatiskit siinä 14:00 jälkeen..

En ota kantaa muuhun kuin noihin viinirypäleisiin...kokonainen viinirypäle pikkulapsen henkitorvessa on paha juttu. On siis ihan järkevää puolittaa ne pienille.

Yhteistyössä