Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Teettekö samalla tahdilla jatkossakin?
Alkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
ollaan siis lestadiolaisia
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
ollaan siis lestadiolaisia
jaajaa, ok. Ei ihan mulle aukene se touhu mutta, onnea siis teille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
eihän teillä oo ikinä ehkäsyä niin tuleehan niitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja amello:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiä
Ei mut ihan totta, jos teille nyt tulee lapsia vuoden välein, niin etkö tosiaan ole varautunut siihen, että niin saattaa käydä jatkossakin? Te olette hedelmällisiä. Tuolla vakaumuksella pitäisi olla edes jonkin verran varautunut, että näinkin saattaa käydä. Eikä tämä ole ilkeilyä.