Onko tämä nyt viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o_O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o_O

Vieras
Näitä on tullut nyt tasan viikon ajan, viiva ei vahvene mihinkään, mutta tuollainen hailu näkyy kuitenkin joka kerta testiajan sisällä. Aikaisempia keskusteluja luin ja niissä oli että Apteekin omaan raskaustestiin ei viivanpaikkoja voi tulla, mutta mikäs nuo haaleat viivat sitten selittää? Kun ei ne vahvenekaan mihinkään. Kiertopäiviä en tiedä.. Paria muutakin eri merkkistä testiä olen kokeillut ja niihinkin tulee juuri ja juuri näkyviin jotain, mutta esim. kuvattua niitä ei onnistu millään eli todella haileita viivoja ovat.

Aijaa.com - 10808320

Ei tuossa isossa kuvassa kieltämättä näkynyt nyt mitään omiinkaan silmiin, tuosta pikkukuvasta näkee ehkä paremmin sen miltä se testi todellisuudessa näyttää..

Kyllä mä nään tos pikkukuvas haamun. Outoa kyllä ettei oo vahvistunu. Jos olis joku muutesti niin sitte vois olettaa että on viivanpaikka, mutta ainakaan mulla ei apteekin omaan oo viivanpaikkoja tullu, muihin testeihin kyllä.

Jos ei ole kiertopäivää tiedossa, niin kannattaa varmaan odotella viikko ennen kuin tekee seuraavan testin. Kummallista, ettei ole viikossa vahvistunut, 48 tunnissa pitäisi olla jo ero nähtävillä. Kyllä tossa pikkukuvassa näyttäis olevan haamu.

Mulla tuli viisi tollasta viime viikolla. Sit pääsin veritestiin, HCG oli koholla, mutta alhainen (alle 50), joten siksi noita viivan paikkoja ja haamuja tuli. Nyt on hyvin lähtenyt HCG nousemaan.

Jos samannäköisiä on tullut jo VIIKON ajan niin et kyllä ole raskaana.
Sillä vaikka olisit ekalla kerralla testannut niin aikaisin, että ei vielä kunnolla näyttänyt, niin kyllähän sen viikon aikana olisi pitänyt vahvistua.
Tuossa pienessä kuvassa erottaa juuri ja juuri jotain. Mutta ehkä se tosiaankin on se viivan paikka (ei viiva)

Mulla tuli viisi tollasta viime viikolla. Sit pääsin veritestiin, HCG oli koholla, mutta alhainen (alle 50), joten siksi noita viivan paikkoja ja haamuja tuli. Nyt on hyvin lähtenyt HCG nousemaan.

No ohoh! Missä vaiheessa sinulla sitten lähti tuo hcg nousuun, menikö siis kauan ensimmäisestä testistä? Minä kun olen samaa mieltä mbn:n kanssa siitä, että jos olisin raskaana niin olisihan sen viivan jo pitänyt vahvistua edes vähän..

Kahden vuoden lapsettomuuden ja satojen testien jälkeen voin aika varmasti sanoa, että tuo on nega. Itse sain tuollaisia lähes jokaiselta merkiltä ja kun vihdoin plussa tuli ei sitä tarvinut arvailla ja se vahvistui jo puolessa vuorokaudessa huomattavasti. Plussa onnea seuraaviin kiertoihin!

No ohoh! Missä vaiheessa sinulla sitten lähti tuo hcg nousuun, menikö siis kauan ensimmäisestä testistä? Minä kun olen samaa mieltä mbn:n kanssa siitä, että jos olisin raskaana niin olisihan sen viivan jo pitänyt vahvistua edes vähän..

siis eka testin tein tiistaina aamulla ja illalla, keskiviikkona ja torstaina. Torstaina kävin veritestissä ja se oli alle 50. Tällä viikolla olen käynyt uusissa testeissä ja arvo nousee hienosti. Lääkäri sanoi että testasin tosi varhaisessa vaiheessa. Ultrassa selviää sit miten varhasessa olin :)

[QUOTE="vieras";27022009]Kahden vuoden lapsettomuuden ja satojen testien jälkeen voin aika varmasti sanoa, että tuo on nega. Itse sain tuollaisia lähes jokaiselta merkiltä ja kun vihdoin plussa tuli ei sitä tarvinut arvailla ja se vahvistui jo puolessa vuorokaudessa huomattavasti. Plussa onnea seuraaviin kiertoihin![/QUOTE]

Tiedätkö yhtään mikä voi olla syynä että tuollaisia testiin tulee, vaikkei olekaan raskaana? En ole aiemmin saanut mitään haamuja/viivanpaikkoja mistään testistä ennenkuin olin raskaana ja lukuisia testejä olen tehnyt 1,5 vuoden yrityksen aikana. Sillä ihmettelen kun ns. varmana pitämäni testi näyttääkin jotain tuollaisia hämäriä viivoja.

labraan labraan. veritestiin. mulla oli samanlaista ja raskaana oltiin. se raskaus tosin meni kesken mutta kahdesta viimesestä raskaudesta ne ekat viivat on ollut TODELLA vaaleitaa. ekan viikon pari.

Samannäköisiä testejä olen viskonut roskikseen viimeiset 2 vuotta... Tottahan siinä viivan paikka näkyy. Paikka, ei viivaa. Ikävä kyllä.
Tottahan toivon että sulla tärppäis, nyt ei vaan vakuuta.

Vaalenpunainen haamu, viivanpaikassa ei ole punaista väriä.
Jos tulos tuli heti, niin luottaisin testiin mutta jos se tuli vasta hetken päästä niin sitten olisin skeptinen.

Yksi syy tässä ketjussa mainittuihin vääriin haamuihin voi olla kohonnut Lh-hormonipitoisuus, silloin on syytä ottaa selvää sairastaako pco:ta. Mulla noita tuli myös tosi monella merkillä kun sairaus oli pahimmillaan.

Ei ihan heti tullut, mutta sen testiajan sisällä kuitenkin. Ja minulla muuten on PCO, mutta ei ole kyllä aiemmin aiheuttanut ikinä haamuja (tiedän että ovistikut on ainakin omalla kohdalla turhia kun niihin se aiheuttaa turhia viivoja) enkä ole aiemmin kuullutkaan että voisi aiheuttaa :O

Ei ihan heti tullut, mutta sen testiajan sisällä kuitenkin. Ja minulla muuten on PCO, mutta ei ole kyllä aiemmin aiheuttanut ikinä haamuja (tiedän että ovistikut on ainakin omalla kohdalla turhia kun niihin se aiheuttaa turhia viivoja) enkä ole aiemmin kuullutkaan että voisi aiheuttaa :O

Noniin, pco:n ärhäkkyyshän vaihtelee, mulla rauhoittui nopeaan kun jätin sokerit ja jauhot ja paino putosi ja enää noita epämääräsiä haamuja ei tule. Tilannetta seurattiin lapsettomuutta hoitavan lääkärin taholta.
Pco:ta sairastavana ei ole mitenkään tavatonta että kuukautiskiertokin heittää kun ei välttämättä ovulointikaan onnistunut.

Ovulaatiotesti ja raskaustesti valmistetaan samalta pohjalta, ovistesti havaitsee molemmat hormonit, raskaustestistä puhdistetaan sitä Lh:n reagointia pois.
Mitä herkempi testi, sen helpommin reagoi Lh-hormoniin.
On mahdollista terveellekin ihmiselle saada haalea haamu raskaustestiin juuri ovulaation aikaan.

Näistä kuvista on mahdottoman vaikea sanoa mitään, ja siksi tuleekin erilaisia vastauksia. Minun kone näyttää pelkkää valkoista ruutua testissa olevan, mut toisille siinä varmasti näkyy se haamuviiva.

Yhteistyössä