Onko tämä nyt sellainen kauniisti pyöristynyt julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oho, onpa pyöristynyt.. en ehkä sanoisi, että reippaasti lihava, vaan pyöreähkö, muutos vaan tuntuu katsojasta suuremmala, koska kuvaa ei ole käsitelty ja olihan kelly aika laiheliini tuossa pari vuotta sitten, siksi näyttää tuhdimmalta, mitä oikeasti onkaan. luulen että livenä ei näyttäisi ihan tuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmm:
Joo, arkinen ikäisensä näköinen nainen. Ei mikään lihava, vaan huonosta kuvakulmasta ja huonosti istuvat vaatteet.

Ja toisaalta ihmettelen miksi näitä kuvia haetaan ja ihmetellään täällä suomessa asti, kuinka lihava Kelly Clarkson on, tai kuinka hevosnaamainen Madden sulhasen hoito jne. Ja puhutaan etunimillä ihan kuin nuo olisivat jotain omia tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
No kyllähän tuo täti on reilusti ylipainoinen. En ymmärrä, miten täällä kaunistellaan näin. :(

REILUSTI ylipainoinen?! Sallinet olla eri mieltä. Ylipainoa varmasti on bmi:n mukaan, ei siinä. Mutta että reilusti, I don't think so.
Tokihan reilu on aika venyvä käsite joillekin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
No kyllähän tuo täti on reilusti ylipainoinen. En ymmärrä, miten täällä kaunistellaan näin. :(

REILUSTI ylipainoinen?! Sallinet olla eri mieltä. Ylipainoa varmasti on bmi:n mukaan, ei siinä. Mutta että reilusti, I don't think so.

Kyllä, reilusti. Katselepa kuvia. Löytyy paksua hyllyvää käsivartta, kaksois (ellei jopa kolmois-) leukaa ja tuo ahteri.. Reilusti ylipainoinen. Surullista sinänsä, kun ei ole kauaa, kun oli nätti ja hoikka. :(

Näyttää ihan multa. Oikeasti. Mun BMI oli lievästi ylipainonen ja koko 42, rintava. Käytän vaan isoja Clark Kent-laseja verrattuna tuohon julkimoon. Eli jos vielä laihdutan, niin tuleekohan musta sitten laihan Kelly Clarksonin näkönen? Voi jee!! <3

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:

Kyllä, reilusti. Katselepa kuvia. Löytyy paksua hyllyvää käsivartta, kaksois (ellei jopa kolmois-) leukaa ja tuo ahteri.. Reilusti ylipainoinen. Surullista sinänsä, kun ei ole kauaa, kun oli nätti ja hoikka. :(

No, me ollaan sitten tosiaan eri mieltä siitä reilusta :) Enkä mä viitsi päiviäni viettää tuijotellen suurennuslasilla julkkisten kuvia, että missä hyllyy :'( Itepähän vartalonsa kantaa, itse kukin. Ylipainoa tai ei, reilusti tai vähemmän :D

Yhteistyössä