Onko tämä nyt kovin asiallista käyttäytymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Eilen illalla pidettiin ns.tyttöjen ilta opiskelukavereitten kesken ja muutamat heistä ovat saaneet "kuningasidean" antaa pikku lahjapaketti yhdelle toiselle koulukaverillemme. Lahjapakettiin laitetaan mm; kylpygeeliä, shampoota, deodoranttia ja jotain hajuvettä. Syynä moiseen lahjukseen on se, että noiden muutamien opiskelukavereiden mielestä tuo yksi suorastaan haisee pahalle ja että jospa hän tuon myötä oppisi pesemään vähän useammin itseään. Noh minä en kyllä hajua ole hänessä huomannut, mutta kyllä itsekin ihmettelen miten hänellä on usein koulussa ollut niin likaisenrasvaiset ja hilseiset hiukset, että huh sentään. Ja tälle alalle mille nyt valmistumme, oma hygienia + puhtaus on ehdottoman tärkeä juttu. Ei saa olla likainen.

Mutta silti mietin, että ovatko nuo tietyt opiskelukaverit miettineet sitä miltä heistä itsestään tuntuisi, jos he saisivat moisen lahjuksen itselleen?

Minusta kyllä hieman lapsellista. Siis oikeasti tosi nöyryyttävää, varsinkin jos ei tällä kaverilla ole edes mikään merkkipäivä. Voisittehan pitää jotkut "kosmetiikka kutsut" tai saunaillan, jonne ostaisitte erilaisia shampoita ja kasvokuorintoja ja deodorantteja jne. ja vaivihkaisesti juttelisitte sitten ihon-, kasvojen- ja vartalonhoito tottumuksistanne. Siinä keskustelun lomassa olisi sitten luontevaa kysyä vaikkapa yleisesti, että kuinka usein te muut hei käytte suihkussa ja kun muut vastaisivat että joka päivä, niin tämä yksikin varmaan tajuasi, että pitäisi käydä joka päivä.

Minusta kyllä hieman lapsellista. Siis oikeasti tosi nöyryyttävää, varsinkin jos ei tällä kaverilla ole edes mikään merkkipäivä. Voisittehan pitää jotkut "kosmetiikka kutsut" tai saunaillan, jonne ostaisitte erilaisia shampoita ja kasvokuorintoja ja deodorantteja jne. ja vaivihkaisesti juttelisitte sitten ihon-, kasvojen- ja vartalonhoito tottumuksistanne. Siinä keskustelun lomassa olisi sitten luontevaa kysyä vaikkapa yleisesti, että kuinka usein te muut hei käytte suihkussa ja kun muut vastaisivat että joka päivä, niin tämä yksikin varmaan tajuasi, että pitäisi käydä joka päivä.

Ai, että ihan joka päivä pitäis. Ei mun vaan tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23771416:
----,juu mutta kun tuota yhtä ei minnekään pippaloihin kukaan noista aio kutsua. Ei pakettia hänelle vielä olla annettu, vasta vikana koulupäivänä.

Millä opiskeluastella te olette? Toisella asteella ammattikoulussa? Voi miten kakaramaista! Mitä ammattia opiskelette? Hienoo jos olette jollain palvelualalla.. :x

vieras, sekin on tuolta kaverilta kanssa hukassa, hän toistaa toisen puheita, kulkee perässä ja kyttää mitä toinen juttelee toiselle ihmiselle, alkaa puhua sekaan, sanoo osaavansa yhtä sun toista ja kuitenkaan ei osaa kovin hyvin edes perusjuttujakaan jne......

koulukiusaamista. miksi edes turhaan vaivautua tolleen pahoittaa toisen mielen jos koulukin kohta on ohitse. toiselle jää paha mieli varmaan. varmasti opettaja olisi puuttunu asiaan jos olisi ollut aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23771416:
----,juu mutta kun tuota yhtä ei minnekään pippaloihin kukaan noista aio kutsua. Ei pakettia hänelle vielä olla annettu, vasta vikana koulupäivänä.

Eli kunnon "vittumaista kesää" -lahja. Todella noloa, lahjanantajilta nimittäin.

Ja kyllä, on myös noloa, jos aikuinen ei osaa huolehtia hygieniastaan, mutta ei siitä tuollaisilla lahjoilla pidä mennä huomauttelemaan.

wwwww, minustakaan noiden yksien idea tuosta paketin antamisesta ole kovin fiksua. heidän pitäsi mennä itseensä ja miettiä miltä se heistä tuntuisi, jos saisivat mokoman lahjuksen itselleen. tosin olen huolissani tuosta opiskelukaverista, kun mitä olen nyt toisten puheita kuunnellut hänen työskentelytavoistaan ja -taidoistaan, niin ne eivät ole kovin hyvällä mallilla, vaikkakin hän itse puhuu kaikille miten taitava hän onkaan. toivottavasti hän ei tee mitään vakavaa virhettä toiselle ihmiselle työssään.

Sehän noilla tyypeillä onkin, että he muka jäävät tuon tyypin mieleen ja ei tule heitä koskaan unohtamaan. Minustakin heidän ideansa ei ole kovin fiksu. Mutta pitäisihän tuon opiskelukaverin hoksata itsekin pitää paremmin puhtaudestaan huolta. Eihän se taatusti ole hänen tulevissa työpaikoissakaan kivaa, jos hänen työvaatteensa haisevat tai niinkuin yksi puhui, että hän oli nähnyt kun tuolla tyypillä oli ollut isot hikiläiskät kainaloissa. Ja minä taas mietin sitä, miksi hänellä on aina niin likaisen oloiset hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23771434:
vieras, sekin on tuolta kaverilta kanssa hukassa, hän toistaa toisen puheita, kulkee perässä ja kyttää mitä toinen juttelee toiselle ihmiselle, alkaa puhua sekaan, sanoo osaavansa yhtä sun toista ja kuitenkaan ei osaa kovin hyvin edes perusjuttujakaan jne......

Eiköhän se ole hukassa sinulta ja sinun ystäviltäsi. Olisit voinut ehkä puuttua asiaan silloin illanistujaisissa!! Huh huh, sivustaseuraajat ovat yhtä pahoja kiusaamistilanteissa.

Haisulitoverinne toimintaongelmat jne ovat hänen ongelmakohtiaan ja jos on vaarana vahingonteko toiselle, lähettäisin vaikka opettajalle sähköpostia.

Nuo ongelmat eivät oikeuta teidän "american sorority bitch"-käytöstänne, mikä ainakin tuon suunnitelmanne pohjalta vaikuttaa puhdasoppiselta koulukiusaamiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23771488:
Kaisa, ja kun nuo tyypit ovat jo keski-ikäisiä ihmisiä. Ei enää mitään nuoria.

Tiedätkös, mulle tulee tuosta kuvailemastasi tyypistä mieleen yksi tietämäni nainen. Keski-ikäinen on ja aina tukka rasvasena. Olin aikoinaan samassa työpaikassa ja tuo silloin jo oli tuollainen sekä kehui osaavansa kaiken niin hyvin. Etenkin seksitaidot hällä oli kuulema huippuunsa....

Kenkää se sit sai ku mokas. Jossain vaiheessa kuulin, että opiskelee lähäriks. Ja ihmettelen sitä suuresti.
Toivottavasti ei oo kyseessä sama naikkonen. Hälle kyllä sais antaa paketin kloritea!!!

Tosi hyvä idea, mutta haluaisin kommentoida, että ei se jokapäivä suihkuttelukaan ole kovin hyväksi iholle/hiuksille varsinkaan jos käyttää saippuoita ymv. Itse esim. pyrin käymään joka toinen päivä ellen ole tehnyt jotain likaista tmv. mutta niin on aika harvoin....

Yhteistyössä