Onko tämä nyt joku ufo kokemus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.

Hurjaa. Harmi ku ei ite nää koskaan mitään jännittävää. Muistan kyllä nähneeni semmosen valkosen autoa isomman ufon jossain pihassa, kun ajettiin johonkin kun olin pentu. en tiedä oliko se vaan mielikuva, vai oliko joku ihan rakentanut semmoisen pihalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.

Hurjaa. Harmi ku ei ite nää koskaan mitään jännittävää. Muistan kyllä nähneeni semmosen valkosen autoa isomman ufon jossain pihassa, kun ajettiin johonkin kun olin pentu. en tiedä oliko se vaan mielikuva, vai oliko joku ihan rakentanut semmoisen pihalleen.

Olisiko jossain ollut tällainen Futuro-talo?
http://members.tripod.com/~svengis/futuro/futuroki.htm

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Olisiko jossain ollut tällainen Futuro-talo?
http://members.tripod.com/~svengis/futuro/futuroki.htm

Joo se oli vissiin aika tommonen.
:laugh: Jännää kun on mielikuvia, joista ei sit oo varma enää, et onko oikeesti nähnyt, vai keksinyt vaan...

Joo se oli vissiin aika tommonen.
:laugh: Jännää kun on mielikuvia, joista ei sit oo varma enää, et onko oikeesti nähnyt, vai keksinyt vaan...
Niitä on vielä joitakin jäljellä, itse olen USAssa yhden nähnyt ja Virossakin kuulema on =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Siis mistä noi jäljet on tullu?

No mä ammuin siis jousella enkä laittanut sitä käsisuojaa ja se osu se jänne monta kertaa, muttei mitenkään kipeesti. Mulla tulee helposti mustelmia. Ei oo kipee.

Harmi ku jotkut heti muisti ton jutun, ku ois ollu niin hauska puhua uhvoista. :p :xmas:

Auts. :x

Hurja juttu.
Minäkin näin talvella omituisen valoilmiön, mille en vieläkään ole keksinyt selitystä. Aivan kuin valonheittimet olisivat valaisseet ylhäältä pientä mäkeä. Lentokone se ei voinut olla, koska valot pysyivät paikallaan pari minuuttia, kunnes hävisivät. Helikopteri se ei voinut olla, koska äänen olisin kuullut ja niitä olisi pitänyt olla useita sen valomäärän aikaansaamiseksi. Eikä valoilmiö muistuttanut revontuliakaan, koska ne todella valaisivat kirkkaasti mäen laen. Nipistelin itseäni, koska halusin varmistautua siitä, että todella olen hereillä yötupakallani.
Mitään jälkiä en kyllä itselleni saanut, mutta minulle tuli vahva tunne, että tuo valoilmiö oli minun nähtäväkseni tarkoitettu. Tämän valoilmiön merkitys on tosin täysin hämärän peitossa.

Arvelinkin, että tuo sinun juttusi saattaisi olla vitsi, mutten voinut olla tätä kertomatta.

Yhteistyössä