T
tossuliini
Vieras
Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Porvoosta. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.
Hurjaa. Harmi ku ei ite nää koskaan mitään jännittävää. Muistan kyllä nähneeni semmosen valkosen autoa isomman ufon jossain pihassa, kun ajettiin johonkin kun olin pentu. en tiedä oliko se vaan mielikuva, vai oliko joku ihan rakentanut semmoisen pihalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kaupunki:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Porvoosta. :ashamed:
Olet typerys. Porvoo sinut periköön.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Toi mun juttu oli ihan tosi, en vaan tiedä muistaako mun vanhempi tyttö vielä sitä, pitäis varmaan kysyä siltä tosta.
Hurjaa. Harmi ku ei ite nää koskaan mitään jännittävää. Muistan kyllä nähneeni semmosen valkosen autoa isomman ufon jossain pihassa, kun ajettiin johonkin kun olin pentu. en tiedä oliko se vaan mielikuva, vai oliko joku ihan rakentanut semmoisen pihalleen.
Olisiko jossain ollut tällainen Futuro-talo?
http://members.tripod.com/~svengis/futuro/futuroki.htm
Niitä on vielä joitakin jäljellä, itse olen USAssa yhden nähnyt ja Virossakin kuulema on =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo se oli vissiin aika tommonen.
Jännää kun on mielikuvia, joista ei sit oo varma enää, et onko oikeesti nähnyt, vai keksinyt vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Siis mistä noi jäljet on tullu?
No mä ammuin siis jousella enkä laittanut sitä käsisuojaa ja se osu se jänne monta kertaa, muttei mitenkään kipeesti. Mulla tulee helposti mustelmia. Ei oo kipee.
Harmi ku jotkut heti muisti ton jutun, ku ois ollu niin hauska puhua uhvoista.:xmas: