Onko tämä normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvataapero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvataapero

Vieras
Miten muiden 10kk-1v lasten äidit. Minulla ihme väsymys, tuntuu kuin ei jaksaisi siivota :(
Mies ei auta kotitöissä ja on hyvin paljon töissä. Onko tämä jotain synnytyksen jälkeistä masennusta (voiko tässä vaiheessa tulla) tai jotain muuta väsymystä, joka on oire jostain sairaudesta? Tosin tuon lapsukaisen kanssa on aika haasteellista siivota, hän haluaa olla sylissä kun imuroin ja on kokoajan menossa jonnekin, kun esim. pyyhin pölyjä.

tuntuu aivan normaalilta, välillä itsellä samoja "ongelmia". Meillä laps 1,5v. ja kun meillä imuroidaan laps huutaa vieressä kuin hyeena (pelkää varmaankin asitä imurin ääntä), mutta se on vaan sitten huudettava sillä pakkohan on imuroitava. Älä ota lasta syliin vaikka haluaisi, kun imuroit..

Miulla poika reilut 10kk, ja tyttö 2,5v...
Oon välillä tosi väsyny, en jaksais ees kättä liikuttaa, tekis mieli vaan maata sohvalla möllöttää..
Tietty miulla 2pientä tuossa mut mie luulen et jos on vaativa vauva niinkuin tää meinkin kuopus on, niin se on rankkaa ja äiti väsyy.
Mut jos tuntuu ihan ylivoimaiselta niin voithan neuvolassakin asiasta mainita jos mittais hemoglobiinin jne.

Yhteistyössä