R
riikka.
Vieras
Mulla on ollut tähän asti todella helppo raskaus (nyt meneillään rv 12+5). Vähän rintojen arkuutta oli alussa ja nyt sitten n. viikon ajan tai vähän reilu on tullut ruskeaa vuotoa, vähän mutta kuitenki niin että pikkuhousunsuojaa pitää käyttää. Huolestuin jo tuosta ruskeasta vuodosta koska se on kestänyt pitempään mitä normaalit menkat kestäisi, eikä vuoto oo tullut mun normi menkkojen aikaankaan. No viimme yönä alkoi sitte yhtäkkiä pahoinvointi ja "pääsin" oksennushommiin. Ja tänään aamusta on ollut vielä heikompi olo mitä yöllä... kävin tuossa kävellen lähikaupassa niin tuntu siltä että voisin pyörtyä matkalle, tosi heikko olo ja siinä rajamailla lentääkö oksennus vai ei. Kakka on ollut hiilenmustaa jo muutaman päivän ajan... lähtisittekö päivystykseen näillä oireilla? vai nauraako ne mut sieltä pihalle?
Huolestuttaa senkin takia kun en oo vielä päässyt kuuntelemaan vauvan sydänääniäkään ollenkaan... vasta torstaina ois ensimmäinen ultra. Niin ja vielä... kuuluisko näillä viikoilla tulla jo jotain "eritettä" rinnoista? Mulla ei oo ainakaan tullut mitään.
Huolestuttaa senkin takia kun en oo vielä päässyt kuuntelemaan vauvan sydänääniäkään ollenkaan... vasta torstaina ois ensimmäinen ultra. Niin ja vielä... kuuluisko näillä viikoilla tulla jo jotain "eritettä" rinnoista? Mulla ei oo ainakaan tullut mitään.