onko tämä moka kampaajalta vai mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukka

Vieras
huomasin vasta nyt kuin eilisten juhlien jälkeen pesin tukkani, kuivasin ja kirkkaassa valossa katselin, että vaaleat raidat punertavaan tukkaan on tehty niin, että raidat alkaa n. 2 cm juuresta. Siis törkeännäköinen mun mielestä. En sitä siinä huomannut, kun värjäsi, kun luin lehteä. Sitten kuivaus ja föönäus vaiheessa tuli sen verta pöyhkeyttä ja edelleen lehtiä selatessa ei tullut sitten sen tarkemmin katsottua. Siis tottakai katsoin välillä ns. mitä tekeem, mutta kertaakaan aiemmin ei ole värjätty näin ja mietin, mikä on ns. homman nimi? Onko tämä muotia vai pitääkö mennä ihan paikan päältä kysymään. On mun mielestä kyllä typerä maksaa yli 70jos jälki on tällaista

Niin ne kuuluukin tehdä että 1-2cm juuresta...ei tule sit tasapaksu juurikasvu jos kasvais samassa linjassa sekä alusväri että raidat...mun mielestä se on tyhmännäköstä jos raidat lähtee ihan juuresta :0

siis oikeesti? Siitä on nyt 1.5 vuotta kun olen viimeksi ottanut raitoja ja sitäkään ennen en kovin usein ja mulle on varhaisdementikkona jäänyt kyllä muistikuva, että raidat olis alkanut lähempää päänahkaa. Mutta jos ok, niin enpä taida mennä mokaamaan itseäni kysymällä, että hei, miksi nää alkaa täältä näin "ylhäältä".

Yhteistyössä