Onko tämä mies minusta kiinnostunut? Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Demikamaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Demikamaa

Vieras
Sattumalta nähnyt muutamia kertoja hänet jossakin ja saanut hänet "kiinni" siitä että katsoo minua. Tämä voi olla puhdasta sattumaa! Nyt osuttiin sattumalta samaan harrastusporukkaan ja suuressa ryhmässä jaettiin pareja, hän luki taululta osallistujalistaa ja kysyi kuka on "Vanessa" (eli minä, nimeni on amerikkalainen, ei kuitenkaan tämä, mutta esimerkinomaisesti nyt kumminkin). Huikkasin, että minä olen, mutta kutsumanimi on Vane, (ts. lempinimeni, jota kaikki käyttävät). Hän ilmoitti heti olevansa minun parini. Emme siis tunne toisiamme mistään.

Minusta hän vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta voiko tuommoisesta mitään vielä päätellä? :) kokeneemmat, please? ;)

Tunnetko miehen taustaa, ihmissuhteita, pitääkö ylipäätään kummasta sukupuolesta jne?

Ehkä hän pitää sinua helppona, mukavana ihmisenä, jonka kanssa ei tarvitse yrittää mitään? Joten kannattaisi tässä vaiheessa tyhjentää pääsi pähkäilyistä ja ottaa tilanne kerrallaan. Jos alat lataamaan odotuksia hänen suhteensa, niin pian mieskin sen huomaa ja pahimmassa tapauksessa alkaa välttelemään sinua.SEkään ei olisi kivaa...

Yhteistyössä