A
alku ?
Vieras
Eilen, kun mulla vihdoin oli oma ilta ( lapsi isällään ) en tehnyt yhtään mitään. Istuin tuolissa ja tuijotin eteeni. No en koko iltaa...
Oikein kuulostelin itseäni mitä HALUAISIN tehdä mutta en keksinyt mitään.
Ei väsyttänyt, mutta olo oli omituisen passiivinen...melkeinpä hyvä.
Olen aina olluta aika puuhakas. Pidän kodin siistinä, hoidan yksin lapsen, laitan aina kotiruokaa, hoidan palkkatyöni pitkine matkoineen, pihahommat...
Kun vapaa-aikaa on pyrin liikkumaan.
Tämän kevään projektin piti olla laihdutus+liikunta...en ole tehnyt asialle mitään.
Paha mieli saamattomuudesta. Mutta nyt on vain sellainen aika että "olen vaan". Pelottaa, onko tämä vaihe vai alanko luisua jonnekin masennukseen.
Osaan iloita ja olla pienestä kiitollinen. Elämäniloa ja uskoa löytyy, puhtia ei.
Oikein kuulostelin itseäni mitä HALUAISIN tehdä mutta en keksinyt mitään.
Ei väsyttänyt, mutta olo oli omituisen passiivinen...melkeinpä hyvä.
Olen aina olluta aika puuhakas. Pidän kodin siistinä, hoidan yksin lapsen, laitan aina kotiruokaa, hoidan palkkatyöni pitkine matkoineen, pihahommat...
Kun vapaa-aikaa on pyrin liikkumaan.
Tämän kevään projektin piti olla laihdutus+liikunta...en ole tehnyt asialle mitään.
Paha mieli saamattomuudesta. Mutta nyt on vain sellainen aika että "olen vaan". Pelottaa, onko tämä vaihe vai alanko luisua jonnekin masennukseen.
Osaan iloita ja olla pienestä kiitollinen. Elämäniloa ja uskoa löytyy, puhtia ei.