Onko tämä LUDE?!?!?!? (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HYI YÄK!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HYI YÄK!!!

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=6451321.jpg

Havaittu huonekalussa, joka puuta, ollut ulkovarastossa säilytyksessä varmaan vuoden, eli läpi pakkastenkin, mutta nyt oli tarkoitus ottaa sisälle, huomasin huonekalussa näitä. Sain yhden bongattua, niin että sain kuvan, mutta kuvan jälkeen se pääsi karkuun :/ Eli voi jo kohta meillä olla kämppä täynnä näitä...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ei hitto mä repesin tolle kuvalle! :laugh:

En tiedä mikä ötökkä se on, ei sitä edes löytänyt.

siis kun liikuttelet, noita palkkeja, olen ympyröinnyt sen punaisella, oli pakko skaalata kuva noin isoksi, jotta sen erottaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis kun liikuttelet, noita palkkeja, olen ympyröinnyt sen punaisella, oli pakko skaalata kuva noin isoksi, jotta sen erottaa
Joo, mä osaan kyllä. Mä olisin osannut myös kuvankäsittelyohjelmalla leikata siitä pelkästään ton ympyrän kokoisen alan uudeksi kuvaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, mä osaan kyllä. Mä olisin osannut myös kuvankäsittelyohjelmalla leikata siitä pelkästään ton ympyrän kokoisen alan uudeksi kuvaksi.

Tässä varmaan pointti oli se mikä eläin on kyseessä, ei sinun kuvankäsittelytaitosi.

En tunnista ötökkää...

Alkuperäinen kirjoittaja mumu:
ei se ainakaan lude oo mut en tiä mikä se sit on

Millä perustein ei ole? Olen tutkinut nyt vuorokauden verran aihetta, ja jos lude ei ole saannut veriannosta pitkään aikaan, ovat vaaleita, nämä tosin ovat pienempiä, mitä täyskasvuinen lude, enpäs tiedä sitten :/ Mä olen niin hysteerinen että miehelläkin menee jo hermot... Itse kuvittelen itselleni koko ajan, kuin joka puolella vartaloakin kipittelisi jotain :)

Et rohjennut yhtään lähempää kuvaa ottaa?

luteet.jpg

Oikeesti mä olen niin epätoivossa nyt tämän asian suhteen :( Ku joku asiantunteva vaan toteis ettei ne ole, ja kertoisi mitä ne ovat :P Mä olen lukenut niin kamalia kertomuksia luteista ja jo stressaan kaikista torjunnoista yms. :(

Yhteistyössä