Onko tämä liikaa kahvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jonna

Vieras
Juon joka aamu kaksi kahvikupillista espressoa ja töissä 3-4 mukillista kahvia. Vuositarkastuksessa työterveyslääkärissä kerroin tämän, ja lääkäri sanoi, että nyt on kyllä liikaa, puolet pois.

Siis häh? En ole koskaan pitänyt kahvin kulutustani epänormaalina tai suurena. Töissä monet juovat kuusikin mukillista kahvia päälle.

Mitään närästys-tms. haittoja ei kahvi mulle aiheuta.

Mä join ennen jopa tota enemmän kahvia. Jossain vaiheessa rupesin ajattelemaan, että eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä pitää elimistöä jatkuvasti kofeiinin aiheuttamassa stressitilassa, ja nykyään juon vain aamulla, koska se toimii mulle luontaisena laksatiivina. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jhni:
Mä join ennen jopa tota enemmän kahvia. Jossain vaiheessa rupesin ajattelemaan, että eihän siinä todellakaan ole mitään järkeä pitää elimistöä jatkuvasti kofeiinin aiheuttamassa stressitilassa, ja nykyään juon vain aamulla, koska se toimii mulle luontaisena laksatiivina. :D

Voiko "aamuksi" määritellä myös aamupäivän ja keskipäivän...:)

Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Alkuperäinen kirjoittaja jhni:

Voiko "aamuksi" määritellä myös aamupäivän ja keskipäivän...:)

Mulle riittää kotona heti herättyäni... :) Kun kahvin runsaan käytön vieroitusoireista on päässyt eroon, niin ei sitä edes tarvitse!