Kun tänään tuli mieleen tossa aamulla kun kävin ostamassa lapsille vappunaamiaispuvut ja kassalla sitten kaverille sanoin että ehtiipä ainakin laittaa pakastimeen hattuosat vielä. Kassatäti sitten suureen ääneen kysyi että minkä ihmeen takia, niin kerroin että pistän aina kaikki hatut (tosiaan, kaikki hiusten kanssa kosketuksiin tulevan!!) pakastimeen vuorokaudeksi, sillä mistä sen tietää onko joku mahdollisesti täitä omaava niitä kokeillut kaupassa.
Kassatäti ihan äimänä, että eipä ole koskaan kuullut moista eikä itse tullut edes ajatelleeksi. Katsoipa mua kuin hullujenhuoneelta karannutta
Minä taas en näe tässä mitään outoa, enkä pidä hankalana hattujen pakastusta, sitävastoin pidän hankalana täisavottaa joka kerran jouduttiin käymään läpi neljälle pitkätukalle :headwall:
Kassatäti ihan äimänä, että eipä ole koskaan kuullut moista eikä itse tullut edes ajatelleeksi. Katsoipa mua kuin hullujenhuoneelta karannutta
Minä taas en näe tässä mitään outoa, enkä pidä hankalana hattujen pakastusta, sitävastoin pidän hankalana täisavottaa joka kerran jouduttiin käymään läpi neljälle pitkätukalle :headwall: