Onko tämä jonkun mielestä outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun tänään tuli mieleen tossa aamulla kun kävin ostamassa lapsille vappunaamiaispuvut ja kassalla sitten kaverille sanoin että ehtiipä ainakin laittaa pakastimeen hattuosat vielä. Kassatäti sitten suureen ääneen kysyi että minkä ihmeen takia, niin kerroin että pistän aina kaikki hatut (tosiaan, kaikki hiusten kanssa kosketuksiin tulevan!!) pakastimeen vuorokaudeksi, sillä mistä sen tietää onko joku mahdollisesti täitä omaava niitä kokeillut kaupassa.

Kassatäti ihan äimänä, että eipä ole koskaan kuullut moista eikä itse tullut edes ajatelleeksi. Katsoipa mua kuin hullujenhuoneelta karannutta :whistle:

Minä taas en näe tässä mitään outoa, enkä pidä hankalana hattujen pakastusta, sitävastoin pidän hankalana täisavottaa joka kerran jouduttiin käymään läpi neljälle pitkätukalle :headwall:

En nyt sano, että outoa. Ei vain ole tullut mieleen koskaan tehdä noin, mutta kyllä voisin vastaisuudessa tehdä, niitä täitä on täälläkin päin talvisin kouluissa.

Kyllä sitä itsekin joskus kaupassa tulee mieleen kun jotain hattua,lakkia,pipoa tms kokeilee itselle tai lapselle että mitä jos joku täipää on sitä kokeillut.Mutta pakkaseen silti en ole laittanut.
Ehkä ei olisi mikään huono juttu laittaa..

ei muute oo itellä käyny ees mielessäkään :o meillä ollu pari täiepisodia, tosin poika selvis ilman...mut siin taas se ongelma ku mä yleensä kokeilen et mahtuuko lakki päähän ja miltä se näyttää ennen ku ostan...pitäs varmaa kokeilla aina sit mahollisimman takana olevaa...

No en mäkään kyllä hattuja ja vappulakkeja pakastaan rupee, mutta eilen kun oltiin vappukrääsää ostamassa, kielsin lapsia (siis omia lapsia) sovittamasta päähänsä mitään peruukkia ym. Ihan just noiden täiden takia. Kerran sen rumban kokeneena en välitä saada niitä tähän huusholliin mistään vappuperuukeista. Ite ostettiin peruukit jotka olivat pussissa...

et siis sovita kaupassa niitä hattuja/pipoja ollenkaan? vasta kun ovat olleet pakastimessa ni näet oletko ostanut hyvän?

ei se mitenkään outoa ole mutta ei ole käynyt mielessä!

Tietääkseni täi ei elä kauhean kauan pelkässä hatussa, pitää olla päässä. Se on sitten aikas huonoa tuuria jos justiisa minuutti sitten joku täipää on kokeillut samaa lakkia, turhaa vouhotusta sanon minä!

Yhteistyössä