Onko tämä joku hälytysmerkki tulevasta? (mies riuhtoi mustelman ranteeseen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en olisi uskonut, että mulle käy näin...:/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se henkinen väkivalta ap niin ei tule mustelmia.

Tiedoksi kaikille, ettette väkivallan tapahtuessa ota syytä itsellenne tapahtuneesta, on tämä tieto, että väkivaltaista käytöstä EI PIDÄ HYVÄKSYÄ MISSÄÄN OLOSUHTEISSA. EI KOSKAAN!
Suomen laissa väkivalta on aina rikos. AINA!
Minkäänlainen henkinen väkivalta ei ole sekään syy minkäänlaiseen fyysiseen väkivaltaan. EI KOSKAAN!
Joten, eipäs syyllistetä ketään!

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Itselleni kävi niin, että riuhtoessaan minua käsistä ja kun sain kädet irti, niin tuli nyrkkiä kasvoihin niin, että huuli halkesi, vasen poski ja poskipää oli mustana..musta silmä ja kipua leukaan, otsaan ja nenään... arvet muistona huulessa, sekä ulko että sisä puolella ylähuulta.
Kuvat otinkin sittten itse ja tein rikosilmoituksen asiasta. Käräjille siis menossa.
Mies kieltää kaiken...onneksi todistaja asialle, lääkärintodistus vammoista ja valokuvat.
Joten pidä varasi. Minä en kyennyt, kun en tiennyt miehen väkivaltaisesta käytöksestä.

Hui kauheaa:( Kauheasti jaksamista sinulle:( Älä ikinä palaa tuollaisen miehen luo enää!!

Alkuperäinen kirjoittaja laki:

Tiedoksi kaikille, ettette väkivallan tapahtuessa ota syytä itsellenne tapahtuneesta, on tämä tieto, että väkivaltaista käytöstä EI PIDÄ HYVÄKSYÄ MISSÄÄN OLOSUHTEISSA. EI KOSKAAN!
Minkäänlainen henkinen väkivalta ei ole sekään syy minkäänlaiseen fyysiseen väkivaltaan. EI KOSKAAN!

En edes viitsinyt vastata tuohon vieraan komenttiin, koska se on niin absurdi. Peesailen "laki"a ja neuvon kaikkia näihin tilanteisiin joutuneita/ joutuvia olemaan syyttämättä itseään tapahtuneesta!

Mun mies kerran suhteen alkutaipaleella riidan aikana otti mua kiinni käsivarresta ja tönäs sänkyyn... Ja mies kyllä häpeää vieläkin tekoaan järjettömästi baikka siitä on jo neljä vuotta...

Kylmyys pelottais muakin ja toi todisteista puhuminen...

Alkuperäinen kirjoittaja laki:
Väkivaltaa on myös henkinen väkivalta. Mehän emme tiedä miksi ap:n mies otti aapeeta kädestä kiinni. Kenties lopettaakseen ap:n väkivaltaisen käytöksen.

Henkisestä väkivallasta EI ole olemassa rikosnimikettä.
Laiton uhkaus ja kunnianloukkaus ovat rikoksia. Jos näistä on kyse, niin kohde tietenkin kerää todisteet ja menee tekemään rikosilmoituksen asiasta, EI SIIS TIRPASE KETÄÄN TURPAAN!
JA jos sattuu niin käymään, että tirpasee, niin uhri tietenkin menee siinä tapaukseesa tekemään ilmoituksen. Yksinkertaista, mutta totta!

Että mua niin raivostuttaa nämä ihmiset, jotka sanovat: "Lopeta se ja tää, ettei tuu nyrkkiä naamaan."
Itse olen väkivaltaisesta perheestä ja seurustelin väkivaltaisen miehen kanssa 4 vuotta. Eikä mikään, ei niin mikään varpaillaan olo tai mielistely auttanut, jos mies oli sitä mieltä että nyt lähti, koska elämä potkii häntä niin paljon. Parhaimmassa tapauksessa osaavat manipuloida uhrejansa niin hyvin, että nämä väkivallan uhrit luulevat ansaitsevansa sellaista kohtelua. Sairasta!
Mikään, ei mikään oikeuta väkivaltaan! Se joka kätensä nostaa, on valintansa tehnyt ja päättänyt olla pelkuri, joka lyö!!

Yhteistyössä