onko tämä ihan outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anselmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anselmi

Vieras
olin pe juhlimassa kavereitten kanssa sitten näin yhen kaveri (miehen ) joka on todella hyvä kaveri mutta sitten eksyin niille kävin pettämässä miestäni mikä tässä on outoa että minua ei kaduta yhtäään kun oman mieheni kanssa ei todellakaan mee hyvin kaikki menee päin puuta vaikka oon sanonnut monta kertaa että erotaan mutta ei mieheni tajua just taas viim lauantaina tapeltiin ja sano että haen omaa kämppää mutta ei vaan suostu sit hakemaan sitä asuntoa mitä mä teen kun ei oo pahemmin enää tunteita miestäni kohtaan

Jos teillä ei oo lapsia niin eroaminen on helpompaa. jos kerta tunteet on kuolleet ja ajaudut pettämään miestäsi, niin varmaan silloin ero on paras ratkaisu. Jos teillä on lapsia, niin miettisin kyllä sinuna kuitenkin tarkkaan, hajottaisinko perheen. Joskus saattaa tulla tuollaisia kausia, että tuntuu ettei sitä toista rakasta ollenkaan... Toisen elämään on kuitenkin vaikea antaa neuvoja.

Entäpä jos sinä hakisit sitä kämppää jos mies ei siihen ala? Aika turhalta kuulostaa yhdessä asuminen jos et tosiaan mitään tunne miestä kohtaan ja pettämisestä ei mitään tunnontuskia tullut.

PS. kiva nikki sulla ;)

Sua kaduttaa ilmiselvästi se pettäminen ja yrität meiltä nyt hakea hyväksyntää teollesi. Pettäjä mikä pettäjä, ensin vanha suhde alta pois, sit uutta munaa kehiin. Niin paljon ei voi panettaa että tahallaan satuttaa toista.

kun ei mua kaduta siinä se onkin mutta en todellakaan tiedä haluanko enäää jatkaa suhdetta kun mikää asia ei suju riitelemättä tää on tuskaa ollut kohta 2.v aloin sillon kun aloin odottaa tyttöä tyttö syntyi 2005 ja sitä on jatkunnut vaan nyt tähän on iskennyt masennus päälle riitojen takia ja stressi oireena on kädet pieniä vesi kolloja täynä välillä parempana kun ei oo asioita mitä murehtii...mm heti kun riita päällä kädet on auki kesällä olin kotoa pois 2vko:a niin kädet oli loisto kunnossa heti kotiin tulon jälkeen kädet auki kun olin ollut 3päivää

Mä oon melki sitä mieltä et parempi erota kun se et lapset joutuu kuuntelemaan ainaista riitelyä..siinä se vasta parisuhdemalli on. Mun ystävä on elänyt kymmenvuotiaaksi asti perheessä, jossa oltiin vain hänen takia yhdessä. Se on vaikutanut hänen aikuisikäänsäkin. Olen ollut itse kerran tilanteessa, että olisin todella voinut pettää kun edellinen suhde meni todella huonosti. Me erottiin kuukauden päästä siitä melkein pettämisestä. Lapset ei estä eroa, mutta toimeen täytyy tulla eron jälkeen..lasten takia.

just miehelle pauhasin et miks se uskollisuus on nykyään nii vaikeeta miehille.. mut taitaapa naiset syyllistyä samalla tavalla. en ymmärrä pettämistä alkuunkan.. se ei ole mielestäni missään vaiheessa sallittua.. yksi muna kerrallaan hyvä nainen. miten olisi terapia? ei elämä ole aina yhtä ruusuilla tanssimista..

Yhteistyössä