Onko tämä hyvä kutsu rippijuhliin vai kuulostaako tökerölle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Olette lämpimästi tervetulleita juhlimaan ripillepääsyäni ---------n kirkkoon sunnuntaina --.--.2007 klo 10 alkavaan konfirmaatiojumalanpalvelukseen. Toimituksen jälkeen tarjoamme kirkossa olleille kotonamme ---------------- -- , ----- ------------- lounaan n. klo 12-14 jonka jälkeen aloitamme kahvitarjoilun. Pyydämme ilmoittamaan tekstiviestillä --.--.2007 mennessä osallistumistanne lounaalle numeroon ----------. Ajo-ohjeet kirkkoon sekä kotiimme ovat kutsun ohessa.
Terveisin ------ ----------
 
Miusta tuo on hyvä. Onhan varmistettu, ettei kirkkoon tulevien määrää ole rajoitettu? Täällä oli suositus että vain kummit, vanhemmat ja isovanhemmat tulis kirkkoon kun muuten ei olis mahtunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Miusta tuo on hyvä. Onhan varmistettu, ettei kirkkoon tulevien määrää ole rajoitettu? Täällä oli suositus että vain kummit, vanhemmat ja isovanhemmat tulis kirkkoon kun muuten ei olis mahtunut.

en mä tiiä. mutta aika outoa jos noin olis. mutta miten tuo kutsu pitäs sit muotoilla jos se on rajattu? vinkkejä pliis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Miusta tuo on hyvä. Onhan varmistettu, ettei kirkkoon tulevien määrää ole rajoitettu? Täällä oli suositus että vain kummit, vanhemmat ja isovanhemmat tulis kirkkoon kun muuten ei olis mahtunut.


niin on täälläkin

jaa. siinätapauksessa pliis vinkkejä miten mä muotoilen ton kutsun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Miusta tuo on hyvä. Onhan varmistettu, ettei kirkkoon tulevien määrää ole rajoitettu? Täällä oli suositus että vain kummit, vanhemmat ja isovanhemmat tulis kirkkoon kun muuten ei olis mahtunut.

en mä tiiä. mutta aika outoa jos noin olis. mutta miten tuo kutsu pitäs sit muotoilla jos se on rajattu? vinkkejä pliis.

No siihen voisi laittaa sitten vaan siitä lounaasta eteen päin ja muotoilla jotenkin kauniisti/asiallisesti sen että srk:n pyynnöstä kirkkoon vain pieni osa.
 
Tuo tekstiviestillä ilmoittaminen hieman särähtää, mieluummin pyytäisin vain ilmoittamaan. Monet tekevät sen varmaan tekstiviestillä, mutta etenkin vanhemmat ihmiset mieluummin soittavat.

Minä en ole törmännyt missään tuohon väkimäärän rajoitukseen kirkossa, täytyy varmaan olla tosi pieni kirkko siinä tapauksessa.
 
Aapeelle:

voithan muotoilla kutsun siten, että "Konfirmointi tapahtuu klo ___. Valitettavasti kirkon rajallinen kapasiteetti mahdollistaa ainoastaan isovanhempien ja kummien osallistumisen jumalanpalvelukseen. Muut ovat lämpimästi tervetulleita juhlimaan ripillepääsyä kotiimme klo ___ kahvitarjoilun merkeissä"

ja laitat tohon kaffetarjoiluun sen verran myöhäisemmän kellonajan, että ehditte syödä mummien ja kummien kanssa ennen muun porukan tulemista. Ei ongelmaa!
 

Yhteistyössä