W
Wieruus
Vieras
Tottakai päästäisin, meillä on lapset olleet pienestä asti toisessa mummolassaa tuhansien kilometrien päässä ihan itekseen. Hieno mahdollisuus isovanhemmille ja lapselle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos olisi vain viikko niin helposti antaisin mutta kaksi on jo liikaa. Poika on vielä niin pieni, tissilläkin vieläTai jos pääsisi mies sinne mukaan... En tunne isovanhempia edes kovin hyvin koska emme puhu samaa kieltä! He asuvat kaukana ja olivat nyt lapsenlapsen 1vee synttäreiden aikana täällä kaksi viikkoa ja kun lapsi syntyi he olivat meillä kuukauden.
Eli kysymys kuuluukin:
Päästäisitkö 1,5v lapsen, jota edelleen imetän, minulle ja lapselle tuntemattomien isovanhempien kanssa kahdeksi viikoksi ulkomaille?
No, en todellakaan päästäisi!! Kamala yhtälö!
Niin minä en tunne isovanhempia, mutta mieheni luonnollisestikin tuntee heidät ja luottaa heihin. Valitettavasti tämä surkea yhtälö on meidän tilanne ja lapsen ainoat isovanhemmat. Matka olisi vasta elokuussa kun lapsi on 1v10kk ja toivottavasti en imetä silloin enää. Mieheni mielestä asiassa ei ole ongelmaa päästää, mutta nyt kun olen hieman keskustellut miehen kanssa niin ei lapsi ole lähdössä... Tavallaan se ei olisi pojalle "ulkomaille" meno, koska se on pojan toinen kotimaa ja hänellä on sinne myös passi...
Lapset oli tuossa iässä isovanhempien kanssa mökillä, joten olisin päästänyt myös ulkomaille. Onhan ne mummot ja papat saaneet meidät vanhemmatkin elossa täysi-ikäiseksi, tuskin ne ehtii lapsia tappaa siinä ajassa. Pidin lapsille suurena rikkautena sitä, että heillä on etuoikeus viettää aikaa isovanhempien kanssa ja oppia wanhan kansan taitoja ja asioita, joita minä tai isänsä eivät pystyisi opettamaan. Meillä oli kyllä myös sellainen tilanne, että mies oli pitkiä aikoja ulkomailla, minä olin töissä eikä lapset olisi päässeet kesällä samaan varapäiväkotiin joten isovanhemmat olivat loistava apu.
Tottakai joka perheessä on eri tilanne, joku ei kestä omaa ikäväänsä, joku toinen ei luota isovanhempiin, joku ei halua muuten vaan toisten hoitaa lapsiaan.
Jos olisi vain viikko niin helposti antaisin mutta kaksi on jo liikaa. Poika on vielä niin pieni, tissilläkin vieläTai jos pääsisi mies sinne mukaan... En tunne isovanhempia edes kovin hyvin koska emme puhu samaa kieltä! He asuvat kaukana ja olivat nyt lapsenlapsen 1vee synttäreiden aikana täällä kaksi viikkoa ja kun lapsi syntyi he olivat meillä kuukauden.
Todella typerä aloitus.
Tottakai päästäisin, meillä on lapset olleet pienestä asti toisessa mummolassaa tuhansien kilometrien päässä ihan itekseen. Hieno mahdollisuus isovanhemmille ja lapselle.
Luin, eikä mielipiteeni muuttunut lukiessani. Ihan omakohtaisten kokemusten kautta säilytän mielipiteeni. Oli se sitten mielestäsi vaikka kuinka yksinkertaista.
=)
Kerroin vain oman mielipiteeni ja omasta kokemuksestani. Valitettavaa, että se ei ollut sama kuin sinulla.Alkuperäinen kirjoittaja hölmä;29424908:Mää uskon että sä olet pelkkä provo, haluat tuolla vastauksellasi taas provoilla lisää. Kukaan täysijärkinen ihminen ei päästäisi pientä lasta vieraiden ihmisten kanssa noin pitkäksi aikaa pois. Järkky ajatus!!!!!!
Jatka sä provoilua vaikka jossain toisessa ketjussa.
Kerroin vain oman mielipiteeni ja omasta kokemuksestani. Valitettavaa, että se ei ollut sama kuin sinulla.
=)
Lapsesi on siis noin vuoden ikäisenä ollut useamman viikon hänelle vierailla ihmisillä hoidossa ja kaikki meni hyvin, lapsi viihtyi ja homma toimin niin, että voisit tehdä toistekin? Vastasit ilmeisesti omasta näkökulmastasi ainoastaan, et ap:n tilanteesta? Minusta tuntuisi oudolta laittaa lapsi vieraille ihmisille kahdeksi viikoksi ulkomaille noin pienenä. En sano etteikö se voisi onnistua, mutta en ehdoin tahdoin tällaista tilannetta tekisi.