Onko tämä haalari liian lapsellinen 5-vuotiaalle pojalle? #kuva#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihuna

Vieras
Olen etsimässä 116 cm talvihaalaria pojalle.

Olisiko tää liian lapsellinen 5-vuotiaalle pojalle?

f11ee867aca7bbbe277771cf11255c06.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ihuna:
Olen etsimässä 116 cm talvihaalaria pojalle.

Olisiko tää liian lapsellinen 5-vuotiaalle pojalle?

f11ee867aca7bbbe277771cf11255c06.jpg

Näyttää mielestäni vauvan haalarilta, joten on! Vyötärömallinen sen pitää olla jo tuon ikäiselle!

Itselläni poika kyllä vasta 4v, mutta käyttää kokoa 116cm. Ja totta puhuen, en kyllä osasi kuvitella hänen päälle tätä haalaria, jotenkin kauhean vauvamainen. Sen sijan ostaisin tämän kyllä 92-senttisenä 2v pojalleni :)

Mullakin ostoslistalla n.5v.pojalla talvihaalari tai takki ja housut.En siis tiiä pistäiskö tuollasta päällensä,pitäis just kysyä siltä itseltään mielipidettä.Ite oon ostamassa mieluiten asua...Haalari parempi kuitenki sit ku möyrii tuolla lumikasoilla sit ku lunta on =)!

no ei miun poika suostuisi kuin pakolla. Joku ihme musta kausi on, kaiken pitää olla mustaa ja mieluiten liekeillä koristeltu tai seiteillä. Mutta ehkä vuosi sit olis mennytkin. Nyt on mustaa...ja se on aika synkkää lapsille, mutta minkäs teet

ei oo lapsellinen,vaan tosi kiva:)5v on vielä pieni ei tarvi pukeutua kuin aikuinen..mulla on 5v pojalle puvun osto edessä ja voisin jopa tuollaisen ostaa jos kohdalle osuu,ku mummu oli ostanut tyttöjen puvun:laugh:

Tosi ihana haalari, mutta en kyllä päiväkotikäyttöön hommaisi noin isolle lapselle. On nimittäin melko tarkkaa siellä, ettei kellään vaan oo "vauvahaalaria" päällä. Vanhempi voi toki määrätä mitä lapsi pukee päälleen, mutta jos niitä ulkokamppeita ei kerta ole vielä ostettu, miksi ei voisi kuunnella lapsenkin mielipidettä? Eri asia jos haalari on jo kaapissa, silloin sitä tietty pidetään vaikka tuliskin kavereilta lokaa niskaan ;)

Uusimmat

Yhteistyössä