Onko tämä flirttiä vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihdistä nuori äiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihdistä nuori äiree

Vieras
ovikello soi ja näin ovisilmästä, että miehen kaveri tulossa. huikkasin, että hetki ja kävin vaihtamassa lyhyen paitani säädyllisempään ja sanoin syyksi etten voinut tulla avaamaan ovea napapaidassa, johon mies sanoi; ei se olisi haitannut.

oliko vain kohtelias, ettei häntä varten olisi tarvinnut vaihtaa vai että ei olisi haitannut nähdä pienemmässä paidassa?

noh tuohonhan on vaikea sanoa, ku en nää millanen ilme miehellä. miun mielestä noi vois sanoo ihan ilman mitään flirttiä...ja saahan pientä flirtin poikasta ollakin, kuhan se ei pitemmälle mee ja loukkaa ketään :)

No ihan umpi tavallinen läppä mun mielestäni..
Kauheen vaikee tohon on kenenkään ulkopuolisen mitn sanoa kun ei ihmisiä ja heidän huumorintajuaan tunne mut ei tossa nyt mun mielestä ollut mitään outoa, en itse olisi varmastikkaan koko kommenttia sen enempää edes miettiny

Alkuperäinen kirjoittaja Naurava Nakki:
Joko on tai sitten ei. Joku voi myös sen kummemmin ajatelematta vaan sanoa noin, siis ettei se tosiaan ois haitannu (= oli päällä sitten mitä tahansa tai oli olematta). Niin, miksi ylipäänsä ryhdyit selittelemään?

Yhteistyössä