V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Noup, en usko. Ennemmin vaikka kastelli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis toi on ihan saletti älväri. Kaikissa älväreissä on samanlainen khh/pesuhuone ja sauna. Laatathan on voitu laittaa jälkikäteen. on monissa muissakin älväreissä tehty niin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kattokaas älvsbytalon sivuilta kohta kuvia..siä on sisä ja ulkokuvia...näätte että millanen se tosiaan voi olla sisältä(mutta ne maksaa extraa..)
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
Yhden keittiökulman perusteella vaikee sanoa juuta tai jaata...
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
Yhden keittiökulman perusteella vaikee sanoa juuta tai jaata...
tervetuloa katsomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
mä katoin että ihan kiva, kelpais mullekkin kyllä, ny on minikokoinen keittiö. ap, eiks myyjältä/välittäjältä voi kysyä minkä firman talo on, sähköpostia vain kehiin
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
mä katoin että ihan kiva, kelpais mullekkin kyllä, ny on minikokoinen keittiö. ap, eiks myyjältä/välittäjältä voi kysyä minkä firman talo on, sähköpostia vain kehiin
siis pointtina tuossa oli juurikin kaapinovet ja laminaatti, joille tuli paketin päälle hintaa lisää n 1500e yhteensä( siis laminaatti koko taloon tietty)
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Veikkaan sen olevan Omatalo tai muu Finndomon valmistama, kun kerran on Sonkajärvellä.
Alkuperäinen kirjoittaja älväteistä kiinnostunut:Onko teillä myös laatat pesuhuoneessa, ajattelin vaan paljon siitä tulis extraa? Hienon näköinen keittiö on, onko kaapit peruspaketista?
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O
siis pointtina tuossa oli juurikin kaapinovet ja laminaatti, joille tuli paketin päälle hintaa lisää n 1500e yhteensä( siis laminaatti koko taloon tietty)