Onko tällänen tukka kiva?

On paljon kivempi. Toi toinen näyttää siltä, että hiukset ois ihan hirveän ohuet ja littanat.

joo tykkäsin ite silloin kun oli blondit hiukset mut en haluu enään lyhyitä.ja nyt on tummat hiukset ja haluun pituutta.Blondaan sitte ens kerralla takas :)
mä en hirveesti välitä paksuista hiuksista vaikka itellä sellaset onkin ja niit saa aina ohentaa :/

joo tykkäsin ite silloin kun oli blondit hiukset mut en haluu enään lyhyitä.ja nyt on tummat hiukset ja haluun pituutta.Blondaan sitte ens kerralla takas :)
mä en hirveesti välitä paksuista hiuksista vaikka itellä sellaset onkin ja niit saa aina ohentaa :/

No ehkä tollanen tukka näyttäs paksuissa hiuksissa hyvälle. Tolla mallilla ei näytä hyvälle, mutta sulla saattas näyttääkin, jos sun tukkas on paksu.

No en välttis laittais ihan noin lyhyeksi tuolta takaviistosta, usein kuitenkin meil naisilla on huono hiuspäivä ja silloin noi kyl sojottaa joka suuntaan ei niin tyylikkään revitysti. Muuten ihan ok.

Aika tollanen laitettavahan tuokin on, mutta se taitaa sulle sopiakin. :) Mun mielestä aika perusmalli, ei oikein herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Eli ehkä vähän tylsäkin.

Mä kävin muuten kans tänään laittamassa sinetit siksi aikaa, että saan tukan kasvatettua tasapitkäksi. :)

Mä olen ajatellut, että jos kasvattaisin pidemmäksi ja laittaisin sellasen seiskytlukulaisen kampauksen... Toivottavasti moinen ei ole muodissa nyt. Viimeksi kävi nolosti, kun leikkautin 1920-lukulaisen mallin ja sitten kaikilla muillakin tuntui olevan sama.

5153441_orig.jpg

Aika tollanen laitettavahan tuokin on, mutta se taitaa sulle sopiakin. :) Mun mielestä aika perusmalli, ei oikein herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Eli ehkä vähän tylsäkin.

Mä kävin muuten kans tänään laittamassa sinetit siksi aikaa, että saan tukan kasvatettua tasapitkäksi. :)

voi hitsi :( taidan antaa sinetit kampaajalle käteen ja antaa vapaat kädet :D
sinetit on 50cm et kivasti pituutta

Yhteistyössä