onko tällanen kellekkään tuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tamalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2006 klo 09:40 minä vaan kirjoitti:
en ole ikinä kuullutkaan...aika edullisia ovat,jos fakut+takki 29.90.....hmmm...vaikuttaa mielenkiintoiselta!!!Tosiaan kokemuksia tuosta täälläkin kaivataan =)

minustakin tosi edullisia:) ystäväni aloitti vasta jälleenmyynnin noiden tuotteiden parissa ja kokemukset olisi tosi kivoja kuulla.

Kyllä oli edullisia, mutta ammattilaisen silmin jo kuvasta näkee miksi. Kaikki tyttöjen tuotteet oli tehty halvimmasta mahdollisesta tod.näk. kiinassa kudotusta stretch-denimistä jossa elastaania on ihan liikaa ja puuvillan loimet eivät kestä kulutusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2006 klo 13:38 Vaatetusta alalla ol kirjoitti:
Kyllä oli edullisia, mutta ammattilaisen silmin jo kuvasta näkee miksi. Kaikki tyttöjen tuotteet oli tehty halvimmasta mahdollisesta tod.näk. kiinassa kudotusta stretch-denimistä jossa elastaania on ihan liikaa ja puuvillan loimet eivät kestä kulutusta.

en kyllä ihan kuvan perusteella arvostelisi, vaikka en tiedäkään noista sen enempää... Toisekseen ei mulla ole edes tarvetta ikuisuuksia kestäville vaatteille kun lapset eri sukupuolta ja enempää en tee niin joutavat sitten roskiin jos hajoavat kun pieneksi ne jää kuitenkin äkkiä. Mä kyllä olen muutenkin ostanut ihan halpoja tuotteita varsinkin tollasissa farkku ja trikoo/ college vaatteissa niiden ei tartte nii kauheasti kestääkkään, mutta tää on vaan mun mielipiteeni. Varsinkin sen jälkeen kun ostin monta kertaa Tutta vaatteita, jotka tuplahintaisia moneen muuhun verrattuna ja ne kaikki hajos muutaman pesun jälkeen (pesin oikein) niin päätin että halvimmasta päästä kun ostaa niin ei harmita.

Yhteistyössä