Onko tällaista tautia liikkeellä ja mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kestää ja kestää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kestää ja kestää

Vieras
Alkoi pienellä flunssalla ja kipeällä ololla. lievää lämpöä ja sitten n. neljän/viiden päivän päästä alkaa hirvee YSKÄ. Yskittää ja yskittää ja nenä valuu vähän. Ei kuumetta enää. Kestäny jo miehellä kaksi viikkoa ja nyt lapsi jo toista viikkoa köhässä ja minulla aluillaan tuo yskävaihe...Kauanko tää kestää??? Miehellä kyllä jo alkaa mennä ohi, mutta lapsella on nyt aika kröhinävaihe ollut jo 3päivää ainakin ja ei vaikuta olevan ohi...

turusta päin olen ja täällä ainakin on tuollaista kiertäny paljon. ite olin yhteensä reilun kaks viikkoa tossa taudissa. periaatteessa melkein kunnossa mut siltikään mitään ei uskaltanu tehdä ettei vaan pahene.

[QUOTE="vieras";23244867]turusta päin olen ja täällä ainakin on tuollaista kiertäny paljon. ite olin yhteensä reilun kaks viikkoa tossa taudissa. periaatteessa melkein kunnossa mut siltikään mitään ei uskaltanu tehdä ettei vaan pahene.[/QUOTE]

Minäkin Turusta ja samanlaista tautia ollut koko perheellä. Nyt mulla kestänyt kaksi viikkoa ja nyt helpottaa. Aamuisen enää joutuu niistämään ja yskimään yön jäljiltä ja välillä päivän aikana. Mutta ei enää nenä valu solkenaan.

Me Pohjoisesta...eli ympäri suomea siis...
Ootteko käyny lekurilla vai kotitropeilla?
Meillä miehellä ja lapsella nenästä kuitenkin kirkasta limaa joten ei liene kummempaa mutta mulla tulee keltasta, verta jne. varsinkin aamuisin, mutta mulla toi nokka on kroonisesti muutenkin oireileva.
Mutta onko teillä toi nenäpuolen räkä millasta....jos saa kysyä :( ???

Yhteistyössä