Onko tälläiset tokaisut teidän mielestä ok, mietin että olenko niuho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Veljeni avovaimo ensinnäkin on aina ollut sellainen, että heittelee kaikkia ihme kommentteja minusta aika asiattomasti. Monta kertaa on käynyt niin, että olen kutsunut heidät syömään niin on kommentoinut tyyliin "en ota enää lisääkun ei toi kinkkukiusaus oikein ole ikinä ollut herkkuani". Minusta aikuinen ihminen voi sanoa, että kiitos, mutta en jaksa enää tms.

Tänään siskoni 19v poikaystävä kysyi kesken syntymäpäiväjuhlien minulta, että eikö sulla ole muuta mehua kuin tota. Sanoin että no on tuolla jääkaapissa jotain mehukattiakin niin tämä kommentoi, että kun ei ole ikinä oikein välittänyt noista appelsiinimehuista. Minulla oli siis appelsiininektariinia tarjolla. En jaksanut kommentoida mitenkään enkä myöskään tehnyt herralla toista mehua.

Onko teidän mielestä tuollaiset kommentit asiallisia?

No en nyt tiedä ovatko kovinkaan asiallisia.
Veljeni vaimoke on vähän samanlainen; saattaa kommentoida esim. heidän lapsellensa tuotua lahjaa samaa tyyliin. Suu taitaa käydä nopeammin kuin ajatus :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veljeni avovaimo ensinnäkin on aina ollut sellainen, että heittelee kaikkia ihme kommentteja minusta aika asiattomasti. Monta kertaa on käynyt niin, että olen kutsunut heidät syömään niin on kommentoinut tyyliin "en ota enää lisääkun ei toi kinkkukiusaus oikein ole ikinä ollut herkkuani". Minusta aikuinen ihminen voi sanoa, että kiitos, mutta en jaksa enää tms.

Tänään siskoni 19v poikaystävä kysyi kesken syntymäpäiväjuhlien minulta, että eikö sulla ole muuta mehua kuin tota. Sanoin että no on tuolla jääkaapissa jotain mehukattiakin niin tämä kommentoi, että kun ei ole ikinä oikein välittänyt noista appelsiinimehuista. Minulla oli siis appelsiininektariinia tarjolla. En jaksanut kommentoida mitenkään enkä myöskään tehnyt herralla toista mehua.

Onko teidän mielestä tuollaiset kommentit asiallisia?

eivät ole asiallisia kommentteja, eivät. mä vietin joskus kavereiden kanssa iltaa mun luona ja tarjolla oli sipsiä, dippiä jne. niin yks vieraista sanoi yhdestä dipistä, että hyi kun tuo on pahaa.. :ashamed: moukkamaista käytöstä tommonen aikuselta ihmiseltä.

Yhteistyössä