Onko tällainen asumismuoto naisille yleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paul83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ja miesystävällä on eri makuuhuoneet. Syynä mm erilainen uni-valve -rytmi, mun vaikeat uniongelmat ja sen aivan käsittämättömän kovaääninen kuorsaus. Asia on tosin ollut tiedossa alusta saakka, eikä mies ei tunnu siitä kärsivän.

Muoks. Mut joo, alkuperäiseen kysymykseen: olen kyllä sanut kuulla, että useimmat, sekä miehet että naiset, pitävät erillisiä makuuhuoneita hieman outona järjestelynä.

Viimeksi muokattu:
Pitäisikö asiasta keskustella yhdessä? Kertoisit, että pahoitit mielesi ja kysyisit häneltä perusteluja tähän omaan huoneeseen.
Yleensä suhteen alussa halutaan olla yhdessä ja nukahtaa toisen kainaloon.

Mulla ei ole minkään suhteen alussakaan ollut tarvetta nukahtaa toisen kainaloon. Nukun parhaiten itsekseni. Yhden miehen kanssa nukuin samassa sängyssä joskus, mutta hän ei tykännyt kun vedin peitot itselleni enkä tosiaan tykännyt kainalos olla. Seksi kyllä toimi, ei siinä mitään. Yksi mies kuorsasi joten nukkuminen oli mahdotonta samas huonees.
En tajua minkä ihmeen takia pitäs kenenkään nukkua toisen kanssa jos ei halua. Ei se suhdetta pilaa eikä kerro ettei tultaisi toimeen ja olisi rakkautta.

Yhteistyössä