P
Paul83
Vieras
Muutimme uuden tyttöystäväni kanssa yhteen tai minä häntä pyysin muuttamaan luokseni. Muuttopäivänä noudimme tyttöystäväni tavarat tänne ja siivoilimme jne..jäljellä oli vielä ne tärkeimpien huonekalujen ja tavaroiden esillepano kunnes naiseni muuttuu ihan hiljaiseksi ja kävelee tyhjään huoneeseen. Seuraan luonnollisesti perässä ja järkytyn, sillä hän sanoo haluavansa vierashuoneeksi tarkoitetun tilavan huoneen itselleen makuuhuoneeksi...syy kuulemma on että hän tarvitsee tilaa eikä halua nukkua kanssani. 
Rakastan häntä ja ajattelin kosia jonkin ajan kuluttua, mutta kaipa tarvitsemme aikaa..
Onko tämä yleistä naisille? En ole aiemmin asunut tyttöystävän kanssa yhdessä, koska luulin olevani vannoutunut poikamies vaikka toisin kävi. Sopeudunko tähän hiljaa vai mitä teen? Olen sanomattakin pettynyt...
Rakastan häntä ja ajattelin kosia jonkin ajan kuluttua, mutta kaipa tarvitsemme aikaa..
Onko tämä yleistä naisille? En ole aiemmin asunut tyttöystävän kanssa yhdessä, koska luulin olevani vannoutunut poikamies vaikka toisin kävi. Sopeudunko tähän hiljaa vai mitä teen? Olen sanomattakin pettynyt...