[QUOTE="vieras";28088328]Tuo on niitä hinttejä, vai mitä trans skukupuolisia geeni vajavaisia ne nyt olikaan. Ihan turhia kuitenkin yhteiskunnalle.[/QUOTE]
Villellä on liian isot kädet ja jykevät kasvonpiirteet ollakseen täysin uskottava. Ja kulmakarvat ovat liian pöyheät Mutta tsemppiä Villelle, toivottavasti menestyy!
Ja ps. se on homo, eli ei pelkoa että joku nainen tuntisi itsensä liian lesboksi hänen kanssaan
Ihan selkee mies. Kasvonpiirteet on miesmäiset, vaikka meikissä otettu kaikki huomioon. Ei miesmäisyyttä pysty peittämään kokonaan meikillä. Mulla ei ole mitään näitä transuja vastaan. Mulla on kuitenkin kavereina homoja, lesboja ja bi- seksuaaleja, vaikka itse 100% hetero olenkin .
Aataminomppu paljastaa ladyboyt. Eräs tuttavani (mies) iski taannoin Thaimaan reissulla kivan näköisen tytön, mutta bungalowiin päästyään, riisuttuaan sil olikin heppi... Tuttavani krapula kesti monta päivää.
[QUOTE="vieras";28088328]Tuo on niitä hinttejä, vai mitä trans skukupuolisia geeni vajavaisia ne nyt olikaan. Ihan turhia kuitenkin yhteiskunnalle.[/QUOTE]
Eipä välttämättä sen paremmin homoseksuaali kuin trans-ihminenkään. Ehkä hän vain pukeutuu naiseksi rahasta.