oooh... *läpyläpyläpy*Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä voin aloittaa lauseen ihan kuinka vain. Kirjailijatkaan eivät noudata orjallisesti mitään sääntöjä ja minä sentään olen kirjoittanut kirja. Se on julkaistukin.
oooh... *läpyläpyläpy*Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä voin aloittaa lauseen ihan kuinka vain. Kirjailijatkaan eivät noudata orjallisesti mitään sääntöjä ja minä sentään olen kirjoittanut kirja. Se on julkaistukin.
KirjaN.... Oliko omakustanne? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä voin aloittaa lauseen ihan kuinka vain. Kirjailijatkaan eivät noudata orjallisesti mitään sääntöjä ja minä sentään olen kirjoittanut kirja. Se on julkaistukin.
Ai kuten laittamalla kaksi pistettä lauseen loppuun?Alkuperäinen kirjoittaja no:Jos oikeasti osaa suomea, niin ei ole mitään vaikeutta kirjoittaa sitä oikein. Silloin sillä voi myös kikkailla..
Juurikin näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja no:Jos oikeasti osaa suomea, niin ei ole mitään vaikeutta kirjoittaa sitä oikein. Silloin sillä voi myös kikkailla..
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Juurikin näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja no:Jos oikeasti osaa suomea, niin ei ole mitään vaikeutta kirjoittaa sitä oikein. Silloin sillä voi myös kikkailla..
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Onko tämä suomen kieli niin vaikeaa.että suurimmalle osalle täällä kirjoittavista tuntuu olevan ihan mahdotonta kirjoittaa sitä oikein?
Kaikkia kysymyksiä en vaan katso vastaamisen arvoisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voi kyynel kun et osannutkaan vastata kysymykseeni, mutta ymmärrän... suomen kieli on vaikeaa =)
Taidanpa kuitenkin repiäAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Elähän sinä vartooja revi leukaperiäsi edes virtuaalisesti, kun et mistään mitään tajua.
Tää on aina taattu vastaus kun ei osaa, halua tai kehtaa vastata. "En katso vastaamisen arvoiseksi"Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kaikkia kysymyksiä en vaan katso vastaamisen arvoisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voi kyynel kun et osannutkaan vastata kysymykseeni, mutta ymmärrän... suomen kieli on vaikeaa =)
Kirjailijaksi tituleerataan ihmistä, jolta on julkaistu kaksi tai useampia teoksia.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä voin aloittaa lauseen ihan kuinka vain. Kirjailijatkaan eivät noudata orjallisesti mitään sääntöjä ja minä sentään olen kirjoittanut kirja. Se on julkaistukin.
Siteeraan meidän nuorisoa: "EVO"Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kaikkia kysymyksiä en vaan katso vastaamisen arvoisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voi kyynel kun et osannutkaan vastata kysymykseeni, mutta ymmärrän... suomen kieli on vaikeaa =)
Kaikkia kysymyksiä minäkään en vain katso vastaamisen arvoisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kaikkia kysymyksiä en vaan katso vastaamisen arvoisiksi.
Toki ne ovat julkaisuja, mutta eivät ne ole kirjoja.Alkuperäinen kirjoittaja M:Kai gradut ja lisuritkin on jonkin moisia julkaisuja?