Onko tämä plussa vai ei?

Mutta sitä ihmettelen edelleen mistä mun oireet voi johtua sitten.. Kun tämä lähti siitä, kun noin pari viikkoa sitten keitin aamulla puuroa mulle ja poikaystävälleni ja aloin sitä sitten syömään niin aloin yökkimään enkä voinut sitä loppuun syödä, ehkä 2 lusikallista. No oon sairaalan keittiöllä nyt kesätöissä ja siellä sitten tuli lisää oireita kun siellä paistettiin lihaa niin mua oksetti ja yökötti niin, ja olin sillon vielä tiskissä ja teki todella pahaa kun yökin samalla kun niitä liha kastike astioita pesin. Myös lohi on sellainen josta tulee samanlaiset oireet. Nyt on myös pari päivää ollu ns. menkka kipuja alamahassa, mutta pitäis vasta torstaina tosiaan alkaa.. ja eilen illalla tuli sellanen oikeen kuuma aalto, ja mulla oli lämpöä 37 kun normaalisti mulla on noin 36.5. Ja ennen oon siis syöny aamulla ihan ei mitään vaikeuksia ollu, niin nyt on turha yrittääkkään syödä, mutta vesimelooni, tomaatti ja tuorekurkku on sellasta jota voin syödä, mutta en leipää tai mitään muuta, ja juomana käy aamulla vaan vesi tai maito. Oon 17-vuotias, ja laitoin terveydenhoitajalle viestiä ja käski tehdä raskaustestin kun ei muuta keksinyt mun oireiden perusteella..
 
Juu :)! kun noi oireet kuitenkin on raskausoireita.. No saas nähä kuin käy.. Syön kyllä pillereitä, mutta niissäkin on 1% että voi pettää vaikka olis oikein ottanutkin. Jos olis positiivinen niin olishan se yllätys, mutta iloinen semmonen :) Ollaan poikaystävän kanssa puhuttukin, että saa tulla kun tulee, mutta mielellään että valmistuisin ensiks. (Mutta jos siis on nyt tuloillaan saa vapaasti tulla :)) Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja oltu puolivuotta kihloissa :)
 

Yhteistyössä