Onko tämä lapsi muka tanakka?

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
Normaali painoinen näyttäs olevan...tarkoittaisiko tuo tanakka ns. rotevaa siis miten sen nyt muotoilisi....lihasmassa sellainen, ettei tarvitse paljoa nähdä vaivaa pitääkseen sen kunnossa. Mun tytön kroppa on sellainen....en nyt tiedä mikä olisi se oikea sana siihen....
 
jadal
Pesky Pixie, kuin sä saatoit arvata :eek: :D
Tiedä sitten mitä tarkoittaa sillä tanakalla, mutta aina jos tulee jotenkin puhetta lasten kasvusta tai koosra, muistaa mainita, että tyttö on tanakka mutta muut ei.

Ei se nyt ilkeilynä sitä tarkoita, mutta ei se silti mukavan kuuloista ole. Itse miellän tanakan tarkoittavan samaa kuin tukeva.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Just joo |O |O Hoikka neiti, normaali!!!
Mä en tajua noita jotka jaksaa lapsien painoja spekuloida...
Tanakka ei liity painoon. Se on sana jolla kuvaillaan vartalotyypiä. Sen vastakohta on siro, eikä hoikka.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tanakka tarkoittaa tasapaksua, laatikkomaista vartalotyyppiä, ei siis lihavaa, vaan lähinnä muodotonta.
Pitääkö lapsella olla jo muodot :eek:?

Ja juu, ei ole tanakka
No ei tanakka nimitystä kyllä käytetäkään yleensä pikkulapsesta, mutta kouluikäiselläkin lapsella ruukaa olla jo vyötärö ja hartiat eri levyiset kuin muu vartalo.
 
tyi
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
kenen lapsi tuo on? ono sulla lupa laittaa tänne tuollainen arvostelu ja kuva..
Samaa aloin ihmettelemään. Olisit nyt edes kasvon blurrannut.

Mitähän lapsi tuumaa, kun se parin vuoden päästä saa tietää, että sen kuva oli netissä ihmisten arvosteltavana? Vielä siten, että erityisesti pyydettiin arvostelemaan ulkonäköä.

Samainen kuva voi sitten tulla vastaan vaikka mistä myöhemmin. Photoshopattuna vaikka pedobearin tai minka tahansa yhteyteen.

Kuvan poistaminen nyt ei auta enää mitään. Se on jo tuhansien tai kymmenien tuhansien palvelimien muistissa.
 

Yhteistyössä