Onko tämä lapsi muka tanakka?

• Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
vai onko mulla ihan väärä kuva siitä millainen on tanakka? Pistää hieman välillä häiritsemään, kun eräs ihminen puhuu monesti, kuinka on sellainen tanakka rakenteeltaan tuo tyttö :headwall:

http://kuvaton.com/k/UOj.jpg

miimu
normaalilta ja ihanan terveeltä näyttää! ihana muksu =)

niin ja mun mielestä tanakka on sellanen jolla on suuri ruumiinrakenne + hiukan pyöreä ja hän ei ole kyllä sellanen.

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti se eräs ihminen ei tuon lapsen kuullen lauo tuollaisia asioita!
Tähän asti on onnistunut onneksi välttymään kuulemasta tyttö itse, ja seuraavan kerran kyllä aion asiasta sanoa tälle ihmiselle.

Ei oo kyl. Samalla tavalla "tanakka" on sitten oma esikoinenkin jos tuohon kuvaan vertaa. Häntäkin nimittäin sanottu monesti vankkarakenteiseksi vaikka miusta on kyl aikas sutjakka ja kiinteä kaikin puolin. Mitenkähän anorektisen näköisiä lasten pitäs sit olla että olisivat "normaalin" hoikkia?

Nuorempi poju on sit hirveä kuikelo että on noissa veljissä eroa muttei esikoinenkaan todellakaan mitään pulska ole!

jadal
no on tuo omasta mielestäni ennemmin hieman pyöreä kuin laiheliini, muttei todellakaan liikaa. Ja rakenteeltaan on tuollainen leveäluinen, kuten joka toinen meidän suvussa.

Mutta mua oikeasti suututtaa tuo puhe tanakkuudesta. Annetaan lasten olla mitä on!

.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no on tuo omasta mielestäni ennemmin hieman pyöreä kuin laiheliini, muttei todellakaan liikaa. Ja rakenteeltaan on tuollainen leveäluinen, kuten joka toinen meidän suvussa.

Mutta mua oikeasti suututtaa tuo puhe tanakkuudesta. Annetaan lasten olla mitä on!
Juu, totta! Eihän meitä aikuisiakaan vertailla! Mutta - onko sinulla, ap, lupa laittaa tytön kuva tänne?

Nana
Meillä kun on mihin verrata, niin toinen on laiheliini ja toista sanotaan tanakaksi ja pontevaksi, vaikka ei varmasti lihava ole. Toinen vaan on siinä vieressä kuin kukkakeppi ja toinen lähempänä keskivertoa näyttää niin tanakalta, ei siis lihavalta, vaan voimakkaalta ja lihaksikkaalta.
Ehkä on olemassa eroja myös siinä, mitä ihmiset tarkoittaa tanakalla. Joo, enkä minäkään kyllä tälläistä tyttöä tanakaksi sanoisi, enkä kyllä ketään tyttöä hänen itsensä kuullen. Pojille tanakka ei ole niin yksioikoisesti negatiivinen ilmaus.

Yhteistyössä