Onko tämä ihan normaalia 1 veen käytöstä??!

  • Viestiketjun aloittaja Muilla tälläistä?
  • Ensimmäinen viesti
Muilla tälläistä?
Lapsi vaan huutaa ja huutaa ja kiukkuaa. Ja auta armias jos ei saa mitä haluaa/otat vaikka kaukosäätimen pois kädestä,hän kiljuu,heittäytyy,raapii,huitoo.. Nytkin itsellä ja isommalla lapsella raapimajäljet kasvoissa. Tuo lapsi ei ole ikinä tyytyväinen! Ja ei ole aina ollut tuollainen,muutamatkin ihmetelleet kun "hän oli ennen niin kiltti ja rauhallinen.."
eikö uhmaiänkin pitäs alkaa myöhemmin? Mun hermot on aika riekaleina.. :/
 
vieras
se on 1v:n tapa ilmaista mielipiteensä, kun sanoja ei vielä ole.. meil on tuo kiukkuamis vaihe kans päällä, tosin ei nuin voimakkaana, mut selvästi kyl osottaa et asiat ei mene niinku hän haluaa.. mut ahkerasti kieltämällä eteenpäin..
 
KK
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Pitäs kans pysyä vahvana. Huomaan väliin itsestäni et annan pitää jotain kiellettyä yms,kun en jaksa kuunnella sitä kohtausta mikä aina seuraa.. :/
Keksi jotain muuta mielenkiintoista... Mä aina sanon, että taitaa koira haukkua... :) Ja itku unohtuu pian. Meillä toi 1v tykkää koirista tosi paljon :)
 
Moi!
Hurjan aikasin teillä alkanut, meillä oli tossa vaiheessa vielä ihana tyytyväinen tytöntyllerö. Nyt 1v8kk ja meininki on totisesti muuttunut.. Suhteellisen samanlaista meininkiä aamusta iltaan. Luulin jo että on kipeenä tms. mutta on jo pari kuukautta ollut joten eiköhän se tuota "esiuhmaa" ole. Joskus jaksan harhauttaa, joskus jätän ulvonnat huomiotta, lyömiseen yms. tietty pitää aina puuttua. On kyllä sähäkkä ollut vauvasta asti, mutta jotenkin välillä tuntuu että onko tuo enää edes normaalia kun aamusta iltaan pelkkää vääntöä ja ulvontaa yritti itse mitä tai miten tahansa...
 
vieras
Meillä on ollut tollasta jo 6kk, alkoi vähän ennen 1-vuotis synttäreitä ja loppua ei näy. Välillä tekisi mieli mennä siitä missä on aita matalin eli luovuttaa, mutta koska en halua meille pientä tyrannia, niin pakkohan se on huutoa kestää ja kuunnella. On vain itsepäinen lapsi, jaksaa edelleen kiukuta vaikka luulisi jo oppineen että se ei auta.
 
Meitin älykköpoika aloitti kans tuossa iässä tuon voimakkaan tahdonilmaisun. Tahtoa ja älyä kaiketi niin pienelle ihmiselle melkein liikaa oli. Mutta on hän niin hyvin tässä maailmassa pärjäillyt. Olen jälkikäteen miettinyt et onneksi jaksoimme senkin verran hyvin kestää.
 
Meidän esikoisoisella oli kahtena keväänä ihme kiukku kausi, se oli ärtyinen yötä päivää ja hermostui kaikesta todella herkästi. sitten tajusin että sillä on siitepölyallergia ja tämä olo teki hänet ärtyisäksi. Aloimme lääkitsemään ja homma parani sillä.

 
Tutun kuulosta! Meillä toistaseksi toimii aika hyvin jos on esim. toi kaukosäädin niin pyytää että anna äitille niin antaa, jos taas menee ottamaan kielletyn pois niin tottakai huuto tulee. Tosin voi olla että ei anna kauaa ... :whistle: Selkeesti on vähän turhautumista meillä, kun ei osaa kävellä eikä puhua, eiköhän se hieman helpota kun nuokin taidot opitaan =)

Aqua miten teillä oireili tuo siitepölyallergia?
 

Yhteistyössä