Onko tällänen teistä jotenkin outoa tai mitä se kertoo? Turhishan tää on mutta kommentoikaa nyt silti

• Viestiketjun aloittaja "zara"
  • Ensimmäinen viesti
"zara"
Päädyin kerran yhen tyypin luokse yöksi ja sen jälkeen muutamia kertoja lisää,tosin seksiä ei ole joka kerta ollut ja tod.näk ei tule enää vaikka samaan sänkyyn päädyttäisiin.Siihen on ihan syykin. No,mutta kuitenkin nyt me kuitenkin moikkailaan ja ehkä jutellaan muutama sana jos nähdään mutta baarissa kun nähdään niin jutellaan ja sitten vedetään pari kolme kielaria. Onko toi teistä jotenkin outoa? siis toi baari juttu lähinnä...Musta on meinaa ihan kiva juttu vaikka kumpikin sitten lähtis eri tyypin kanssa jatkoille.Meille on vaan tullu tollanen kummallinen tapa.Voihan se sitä tehdä muidenkin kanssa mutta en ole kyllä nähny ja yleensä ollaan samassa paikallisessa joten siellä näkee aika hyvin mitä muut tekee kun ei iso paikka.Niin ja ei mua siis häiritse vaikka tekiskin.Mutta onko tää vähän outoa teistä?

"vieras"
mulla oli silloin aikoinaan sinkkuaikoina yksi tuollainen tuttavuus. Jos nähtiin baarissa, niin juteltiin, tanssittiin ja pidettiin hauskaa ja bongailtiin toisillemme sopivia partnereita. Oltiin tyytyväisiä, jos toinen löysi jonkun. Jos ei kumpikaan löytänyt ketään ja mieli teki, niin oltiin yö yhdessä.. joskus vaan nukuttiin yhdessä. Molemmat ollaan löydetty ihanat puolisot itsellemme jo 8 vuotta sitten. Edelleenkin morjestellaan kun tavataan toisiamme hyvillä fiiliksillä. Facessa ei olla kavereita eikä koskaan tulla olemaankaan.

"vieras"
[QUOTE="zara";25717340]Päädyin kerran yhen tyypin luokse yöksi ja sen jälkeen muutamia kertoja lisää,tosin seksiä ei ole joka kerta ollut ja tod.näk ei tule enää vaikka samaan sänkyyn päädyttäisiin.Siihen on ihan syykin. No,mutta kuitenkin nyt me kuitenkin moikkailaan ja ehkä jutellaan muutama sana jos nähdään mutta baarissa kun nähdään niin jutellaan ja sitten vedetään pari kolme kielaria. Onko toi teistä jotenkin outoa? siis toi baari juttu lähinnä...Musta on meinaa ihan kiva juttu vaikka kumpikin sitten lähtis eri tyypin kanssa jatkoille.Meille on vaan tullu tollanen kummallinen tapa.Voihan se sitä tehdä muidenkin kanssa mutta en ole kyllä nähny ja yleensä ollaan samassa paikallisessa joten siellä näkee aika hyvin mitä muut tekee kun ei iso paikka.Niin ja ei mua siis häiritse vaikka tekiskin.Mutta onko tää vähän outoa teistä?[/QUOTE]

kun venäjältä ei saa! :). jos soitat jälkeenpäin ei vastaa...se oli yhenillan juttu! Jos ees viitti antaa numeron oikeen! näin pohjois-karjaalssa!

"Zara"
Ei kai kielareissa mitään outoa ole. Outoa on vähän että olet huolissasi mitä muut siitä ajattelevat tai jos hän tekee sitä muidenkin kanssa.
Ei mua oikeesti yhtään haittaa jos tekee sitä muidenkin kanssa koska en mä ole siitä kiinnostunut niin et haluisin suhteeseen,me ollaan puhuttu tosta suhdeasiasta ja kumpikin os sitä mieltä et ei suhdetta,se on ollu sinkkuna lähes koko ikänsä,ollu joku parin vuoden suhde vaan ja harrastaa enempi yhenyön juttuja on vähän tota pelimiehen vikaa:)

Sitä mä kyllä olen ajatellut et mitä muut mahtaa ajatella(musta) jos näkevät,ollaan yleensä sit oltu vähän sivummassa mutta kyllähän sen silti näkee. Mutta meillä on ollu kuitenkin muutenkin kivaa,se on tosi hauska mies! Olin kyllä alkuun ihastunut siihen mutta en enää.Nyt olen oikeesti ihastunut erääseen toiseen mutta se ei taida tuntea samoin.

"zara"
[QUOTE="vieras";25717493]kun venäjältä ei saa! :). jos soitat jälkeenpäin ei vastaa...se oli yhenillan juttu! Jos ees viitti antaa numeron oikeen! näin pohjois-karjaalssa![/QUOTE]

No me ei olla ku kerran harrastettu seksiä siis silleen sisään ulos meiningilla muuten ei olla.Eikä tulla harrastamaan. Ei olla vaihettu numeroita( vaikka kyllä mä sen tiedän kun sillä on yritys niin kai sen numeron nyt kaikki tietää) eikä vaiheta,morjestellaa kun nähdään ja baarissa sitten halitaan ja pussaillaan ja se ei oo mitään tuntitolkulla nuolemista vaan muutama pusu tai kielari ja that`s it.

"vieras"
[QUOTE="zara";25717534]joo mehän ollankin teinejä mä olen 31 ja se on 40[/QUOTE]

Mä en sanonut teitä teineiksi, vaan mä sanoin että teinimeininkiä.
Siellä ravintolan ihmemaassa nääs joskus vanhakin nuortuu. Eikä niinkään joskus, vaan hyvin usein.

Ja mitäs siitä, kun se molemmille sopii niin antakaa mennä. Teineinähän sitä tehtiin kun ei siitä ollut suurta kokemusta ja se oli kivaa, eikä siis ollut seurustelukaveria kenen kanssa olisi voinut joka päivä imutella.

"zara"
[QUOTE="vieras";25717578]Mä en sanonut teitä teineiksi, vaan mä sanoin että teinimeininkiä.
Siellä ravintolan ihmemaassa nääs joskus vanhakin nuortuu. Eikä niinkään joskus, vaan hyvin usein.

Ja mitäs siitä, kun se molemmille sopii niin antakaa mennä. Teineinähän sitä tehtiin kun ei siitä ollut suurta kokemusta ja se oli kivaa, eikä siis ollut seurustelukaveria kenen kanssa olisi voinut joka päivä imutella.[/QUOTE]

Okei,mä tajusin sun viestin väärin. Niinhän se on et vanhakin nuortuu kun pääsee vähän irrotteleen. Mä kaipaan välillä läheisyyttä(ei aina tarvii seksiä) ja sitä mä saan siltä,ainakin hetkeksi ja se tosiaan sopii kummallekin ja kumpikin on vapaa lähtemään "metsästämään" jos bongaa jonkun.Ei olla tilivelvollisia toisillemme.Ja me jutellaan siellä baarissa ja nauretaan et ei me nyt koko aikaa olla suut ja kielet solmussa;)

"Zara"
[QUOTE="vieras";25717616]Mä saatoin tehdä noin kun olin teini-ikäinen. Mutta ei tossa siis mitään pahaa ole.[/QUOTE]

Mulla ei ole ollut tollasta teiniaikaa,olin ujo ja laäski kotihiirulainen ja sit 24v rupesin seurusteleen vakavasti ja se suhde loppu viimevuonna joten elän kai sitä teini-ikää nytten:) siksi kai nautinkin kaikesta tästä miesten huomiosta ja irrottelen,sanokoot muut mitä sanoo(vaikka kyl mä mietin et mitä muut ajattelee mutta se ei mua estä).

Yhteistyössä