Onko tällä palstalla vapaita ja _fiksuja_ miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja ;)
  • Ensimmäinen viesti
ap--
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Aika kovat kriteerit... Lienee mahdoton yhtälö.
Et ole ainoa mies joka noin sanoo. Joten kai se on uskottava pikkuhiljaa. Mä vaan en voi käsittää, että tuo on niin mahdoton yhtälö ettei sellaista miestä ole oleamassakaan muka. :(
Mutta taivun tähän kohtaloon, kun kerran miehet sitä kerta toisensa jälkeen mulle toistaa. Mulla on liian kovat kriteerit, ei ole olemassam miestä joka nuo täyttää :(
Sori, että tuhlasin aikaanne.
 
Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
 
Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
Suosittelen siis ranea
 
dont get it
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
Sinäpä sen sanoit. Ei tämmöisiä ole. Ja uskallapas mennä kertomaan tästä toiveestasi julkisuuteen, saat sellaisen lauman vihaisia miehiä kimppuusi, ettei ole tosikaan. Luonnon päällekö niille käy?
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja dont get it:
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
Sinäpä sen sanoit. Ei tämmöisiä ole. Ja uskallapas mennä kertomaan tästä toiveestasi julkisuuteen, saat sellaisen lauman vihaisia miehiä kimppuusi, ettei ole tosikaan. Luonnon päällekö niille käy?
Kuvailemanne kaltaisia miehiä löytyy, mutta te ette nähtävästi kelpaa heille:D
 
Fiku mies(kö)?
Hei,

Itselläni on ollut ongelma löytää ikäistäni, 20-vuotias olen vm88, joka ei pelkäisi sitoutua tai häkeltyisi tunneälykkyyttäni. Liian usein saan hyvin kummaksuvia katseita, kun puhun ilmeisesti liiankin syvällisesti joskus tai viimeistään ilmoittaessani etten juo tai polta. Olenko liian tunteellinen/ajatteleva ja "sosiaaliton" (termi jota kuulee, kun sanoo ettei juo. Ei ole sosiaalinen) ollakseni mies johon sitoutua?

Itse olen karkoittunut liian usein nuorten naisten huonon itsetunnon ja luottamuksen puutteen vuoksi mitä taas elämää nähneistä naisista löytyy myös tunneälykkyyden ja terveiden mielipiteiden lisäksi :)

Onkohan tuollaista naista olemassa omassa ikäluokassa vielä, kun en oikein vetoa ns. vanhempiin naisiin...kai... :D
 

Yhteistyössä