Onko tällä palstalla ketään joka ei olisi yh?

Siis oikeesti. Onko täällä kaikki aloitukset yh:den tekemiä? Eihän täällä muusta puhutakaan kuin uusperheistä, tapaamisesta, toisen lapsista ja elareista. Onko pakko tehtailla niitä kersoja jokaiselle vastaantulijalle?
 
Outlet harmaaa
Erikoinen kysymyksenasettelu.
En ole yh, vaikka asun uusperheesä. Eikä miehenikään ole. Molemmilla on lapsistaan yhteishuoltajuus ja meillä molemmilla on lapsia vain yhden kanssa. Ei siis ole lapsia "jokaisen kanssa :D
 
Taas tätä
Ap on palstan uusi riidanhaastaja.

Ei, en ole yksin huoltaja vaikka olenkin lapsen isästä eronnut. Meillä kun on yhteishuoltajuus ja asiat sujuu hyvin koska olemme aikuisia ihmisiä. En tee lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta uusperheessä elän.
 
"jooh"
Siis oikeesti. Onko täällä kaikki aloitukset yh:den tekemiä? Eihän täällä muusta puhutakaan kuin uusperheistä, tapaamisesta, toisen lapsista ja elareista. Onko pakko tehtailla niitä kersoja jokaiselle vastaantulijalle?
Samaa olen ihmetellyt. Taitaa olla pienenä vähemmistönä ydinperheet, joissa on avioliitossa oleva isä, äiti ja lapset, eikä lapsia muiden kanssa.

Exät, elarit, tapaamisoikeudet, "lasten isä", "miehen lapset" jne sen sijaan tuntuvat olevan vakiokäsitteitä palstalla.
 
Siis oikeesti. Onko täällä kaikki aloitukset yh:den tekemiä? Eihän täällä muusta puhutakaan kuin uusperheistä, tapaamisesta, toisen lapsista ja elareista. Onko pakko tehtailla niitä kersoja jokaiselle vastaantulijalle?

En ole yh enkä ole "tehtaillut lapsia jokaiselle vastaantulijalle".
Kahdelle miehelle niitä on - ensimmäinen kuoli nuorena 19 vuoden aviolitton jälkeen ja jälkimmäistä liittoa on jatkunut sitäkin jo toistakymmentä vuotta.

Miten omien ihmissuhteidesi kanssa? Et vaikuta sellaiselta, joka pystyy pysyvään suhteeseen::.
 
En ole yh enkä ole "tehtaillut lapsia jokaiselle vastaantulijalle".
Kahdelle miehelle niitä on - ensimmäinen kuoli nuorena 19 vuoden aviolitton jälkeen ja jälkimmäistä liittoa on jatkunut sitäkin jo toistakymmentä vuotta.

Miten omien ihmissuhteidesi kanssa? Et vaikuta sellaiselta, joka pystyy pysyvään suhteeseen::.
En pystykään. Siksi en tehtailekaan kersoja jokaiselle.
 
"yyhoo"
Huoh... Olet aika säälittävä. Jo kaukaa näkee, että tämäkin on vain yksi säälittävä provoyritys saada yh:en haukkumaketju aikaiseksi. Nää on niin nähty, joten ei maksa ap vaivaa aloittaa samaa riitaa about miljoonannen kerran. ;) Kaiva edelliset ketju esiin, jos haluat tästä samasta aiheesta olevat LUKUISAT väittelyt lukea.
 
vieraas
Olen entinen yh. Lapset jo aikuisia ja omillaan. Olen myös ex-avokki ja meillä yhteishuoltajuus. Ja sitten olen myös ex-avokki ja taas lapsen yhteishuoltajuus. Olen myös vaimo ja meillä yhteisiä lapsia. Meillä siis uusperhe.
 

Yhteistyössä