Onko täällä tyyppejä jotka on tullu raskaaksi synnytyksen jälkeen ennen ensimmäisiä kuukautisia..?

  • Viestiketjun aloittaja "mammax"
  • Ensimmäinen viesti
"mammax"
Mehän ei ajateltu ekoilla kerroilla ehkäsyä ollenkaan.. Ja näin ollen aloin miettimään et olenkohan nyt sit raskaana kun menkkoja ei näy eikä kuulu (joo haen testin kuhan pääsen kauppaan).. imettäny en oo ku pari viikkoa synnytyksen jälkeen ja synnytyksestä on jo reilu 2 kk.. Toki menkkojen alku on yksilöllistä, mut esikoisesta ne alko melkeen heti kun oli imetyksen lopettanu.. OMG!! :)
 
"vieras"
Kyllä on! Osittaisimetin n. 8 kk ikäistä, kun tärppäsi laakista. Ja tiesin tehdä testin, kun tuli paha olo ja muut oireet. Tajusin siis hyvin pian asian. Ultralla selvitettiin raskauden kesto heti ylimääräisessä ultrassa.
 
"juu"
No juu, mulla tärppäs aikalailla heti, eikä menkkoja kuulunut, aattelin sen olevan normaalia, täysimetin kuitenkin ja se pitää hyvin menkat pois. Mutta olinpa sitten raskaana, ja tajusin sen sillon kun rupes liikkeitä tuntuun, viikkoja oli jo yli 20. :D Ei ollut mitään raskauoireita, joista olisin epäillyt aiemmin raskautta.
 
"mammax"
Meinasin kyl tehdä tänään testin, ja järkyttyä jos se plussaa näyttää.. :) mut onneks oon "näin varhain" liikenteessä ettei se voi kuiten olla 20 rv:lla mennossa.. :D Siistii, sit ois 3 alle kolmevuotiasti muksua.. Minä kuolen.. :D
 
"vieras"
[QUOTE="mammax";25615872]No mistä "tiesit" sit olevas raskaana..?[/QUOTE]

Tiesin koska eräs haju otti nenään, eikä ole muulloin ärsyttänyt tämä haju kuin raskaana ollessa, ensin ajattelin et oon sekopää kun alan testata hajun takia, mutta plussa siitä pärähti.
 
"mammax"
[QUOTE="vieras";25616009]Tiesin koska eräs haju otti nenään, eikä ole muulloin ärsyttänyt tämä haju kuin raskaana ollessa, ensin ajattelin et oon sekopää kun alan testata hajun takia, mutta plussa siitä pärähti.[/QUOTE]

Ihana!! :) Mulla eilen illalla närästi ja samantien tuli pissahätä vaikka vasta olin käyny.. Heti rupes lamppu palamaan että mitämitä.. :D
 
No totta kai voit olla.

Tein positiivisen testin kun vauva oli 3kk. Imetin 3 viikkoa.

Olin kuukausi aikaisemmin tehnyt negatestin, joten l.a laskettiin tuon negatestin mukaan. Kun ei ollut niitä menkkoja mistä laskea.

Meni kesken, ja joku tällä palstalla meinasi että liian pian synnytyksestä raskauduin. Että kohtu ei kestänyt yms...
 

Yhteistyössä