Onko täällä s-pankkilaisia? paljonko maksaa avainlukulistan vaihto?

• Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti
"apuva"
Apua, oon siis hukannu avainlukulistan johonkin. Sivuilla lukee, että pankkitunnusten vaihto maksaa 20 euroa mutta maksaako siis pelkän listan uusiminenkin noin paljon?

"höh"
Juu mutta kun oon tosiaan hukannu sen vanhan eli en tee pelkällä uudella listalla mitään. Eihän sitä voi käsittääkseni vaihtaa tuosta vaan lennosta, vaan ensin tarvitaan vanhasta joku avainluku ja sitten vasta voi vaihtaa. Eli pankin työntekijän on mulle se lista avattava joka tapauksessa :) Eihän se pelkkä lista varmaan maksakaan mitään, mutta tuo vaihtotyö maksaa, kun joudun heitä häiritsemään.. ap

"hmmm"
S-Pankin sivuilta löytyi tämmöinen:

Miten saan uuden tunnuslukutaulukon käyttööni?
Uusi tunnuslukutaulukko lähetetään automaattisesti maksutta postitse kotiosoitteeseesi ennen kuin tunnusluvut alkavat olla lopussa. Verkkopankki ilmoittaa, kun vanha tunnuslukutaulukko on käytetty loppuun ja seuraava tunnusluku on annettava uudesta taulukosta, tai voit ottaa uuden tunnuslukutaulukon heti käyttöösi verkkopankissa (Asetukset -> Tunnuslukutaulukon vaihto).

En tiedä pystyykö sen tuolla verkkopankissa vaihtamaan, jos edellinen on vielä kesken?

"vieras"
Tämmöisen löysin tästä sivusta löytyvästä linkistä: https://online.s-pankki.fi/passwordreset/initSession.do?language=1

Käyttäjätunnus ja tunnuslukutaulukkoni on kadonnut/varastettu, miten toimin?
Mikäli pankkitunnuksesi tai jokin niiden osa katoaa tai varastetaan tai epäilet niiden joutuneen jonkun toisen henkilön tietoon, estä viipymättä pankkitunnusten käyttö

- soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun, joka on auki 24 h/vrk

Suomesta soitettaessa (09) 6964 6820
Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820
- tai soittamalla S-Pankin Asiakaspalveluun puh. 010 76 5800 ma-pe klo 8-20 (0,0821 €/puhelu + 0,119 €/min).

Uudet pankkitunnukset saat henkilöllisyytesi todentamalla lähimmästä S-Pankin toimipaikasta. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan palveluhinnaston mukainen maksu.

Yhteistyössä