Onko täällä rytmihäiriöistä kärsiviä paikalla?

vieras
Täällä yks.Vaihtelee,joskus monesti päivässä joskus ovat pitkiäkin aikoja pois.Vielä ainakin ovat itsestään pois menneet.Saattaa kestää jopa puol tuntia.Mulla rytmihäiriöt on tykytystä tai muljahteluja.Olen käynyt pariin otteeseen lääkärissä sydänfilmissä mutta mitään ei ole nauhalle saatu.
 
vieras 1027
On useinkin. Tutkittu on perinpohjin eikä vikaa kuulemma ole. Mulla on sellanen psykofyysisaineenvaihdunnallinen juttu, olen itse päätellyt. Tulee esim rankan rasituksen jälkeen seuraavan päivänä. Kandee kyllä ottaa selvää.
 
häiriöinen
Mullakin on joskus tykytystä ja muljahduksia. Jos on stressiä tai univelkaa niin enempi. Ne menevät itestään ohi mutta on inhottavia. Joskus voi sydän alkaa hakkaamaan 120-150x min. ilman kunnollista rasitusta. Onneks niitä on nykyään harvoin. Lääkäri kerran epäili jotain syndroomaa (olikohan joku vtc tai sinne päin). Olin vuorokauden holterlaitteessa mutta siinä oli kaikki kunnossa. Suosittelen että käyt lääkärissä jos ne haittaavat sua. Saatpa ainakin mielen rauhan sitten jos todetaan ettei mitään ole.
Tiesitkö että myös jumissa olevat niskat voi aiheuttaa rytmihäiriöitä?
 

Yhteistyössä