Onko täällä Rh negatiivisia äitejä jolla raskausaikana arvot kohonnut?

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
siis mita? eiko siella anneta anti-d piikkia rutiinisti kaikille rh-nega aideille raskauden aikana????
kyllä olen saanut pistoksen eikä keskenmenoja ole takana yhtään.. arvot voivat nousta siitä nähe vaikka pistoksen onkin saanut.. multa kyselivät veripalvelun papereihin että olenko saanut pistoksen viimeisen 6kk aikana.. mulla siitä aikaa n.2.5v että en tiedä onko tällä vaikutusta.. useamman raskauden aikana voi istukka läpäistä herkemmin tätä vasta-ainetta..
 
Mullakin rh-, ei kyllä ole arvot nousseet tähän asti koskaan. Mutta hyvä tietää, että raskauksien määrällä on väliä...
Molemmat lapset on myös rh-, enkä ole niiden kanssa sitä piikkiä saanut.
1 kohtuun kuollut sikiö, silloin sen piikin sain "varmuuden vuoksi", jos olisi ollut +merkkinen.

Nyt siis 4. raskaus, toivottavasti 3. vauva. Ekassa verikokeessa ei ollu mitään, mutta hyvä tietää että osaa itekin varautua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mullakin rh-, ei kyllä ole arvot nousseet tähän asti koskaan. Mutta hyvä tietää, että raskauksien määrällä on väliä...
Molemmat lapset on myös rh-, eli niiden kanssa en ole sitä piikkiä saanut.
1 kohtuun kuollut sikiö, silloin sen piikin sain "varmuuden vuoksi", jos olisi ollut +merkkinen.

Nyt siis 4. raskaus, toivottavasti 3. vauva. Ekassa verikokeessa ei ollu mitään, mutta hyvä tietää että osaa itekin varautua...
kannattaa lukee tuolla ekalla sivulla oleva veripalvelun linkki.. siitä ainakin jotain infoo..

soitin just veripalvelun numeroon josta aikoi nainen soittaa mulle takaisin päin.. kysyn sieltä infoa et miten nopeesti voi nousta ym sitten vähän itsekkin viisaampi =)

 

Yhteistyössä