Onko täällä oikeesti joku äiti

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Joka ei raskaana ollessan tuiottanut jokaista suupalaa, että saakohan tätä syödä ja mitähän suositus sanoo...

Se vaahtominen kaikkien sapskojen kanssa menee kyl multa yli ja alkaa hymyilyttää
Hmm. Mä en pystynyt syömään mitään muutakuin jugurttia ettei tullut huono olo. Koko raskaus ajan:S
 
Ekaa odottaessa olin nuori ja neuvolan listatkin vähemmän ehdottomia ja lyhyempiä, söin mitä mieli teki. Toka raskaus oli ainoa, jonka kanssa yritin olla ihmisiksi. Ajattelin ottaa ne neuvolan paperit vakavasti, mies siivosi kissan vessankin.
Se raskaus menikin sitten kesken viikolla 11.

Sen jälkeen en sitten tuota toista ja kolmatta lasta odottaessa vaivautunut. Ihan hyvällä mielellä söin auraa ja graavilohta yms. Ja maksalaatikkoakin välillä.


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
en ole hirveästi varonut esim. maksalaatikkoa tai muita, mutta listerian kanssa olen lähes hysteerinen ja nyt olen huomannut että hyvä niin sillä nyt (tulevan) ammattini puolesta tiedän missä kaikkialla sitä voi olla ja kuinka inhottava se on...
No sittenhän sinä osaat kai kertoa luotettavasti saako niitä kotimaisia tuorejuustoja syödä raakana odottaessa? Kun kaikissa tiedoissa lukee, että vältettävä pastöroimattomasta maidosta valmistettuja maitotuotteita JA tuorejuustoja. Eikö ihmiset muuten ymmärtäisi, että nekin ovat maitotuotteita, vai tarkoittaako todella erikseen juustoja vältettävän? Neuvolan tädit eivät tunnu tietävän.
 

Yhteistyössä